هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

۶۸ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش بازار نگین رازی، واژه سنسور یا دتکتور به معنای حسگر یا آشکارساز یا تشخیص دهنده می باشد. وظیفه اصلی سنسورها تشخیص وجود

تغییرات یا وضعیت های خاص در محیط است.

در انواع ساده و مبتدی دتکتور حرارتی از اثر انبساط یک نوار فلزی برای حس کردن گرما استفاده می شوند که در ساده ترین شکل آن، این نوار با رسیدن سیستم های اعلام و اطفاء حریق

به یک دمای از پیش تعیین شده بر اثر منبسط شدن خم شده و با رد کردن جریان الکتریسته از خود موجب فعال شدن اعلام کننده خطر میگردد. ام

ا در جدیدترین مدل این دتکتورها بجای نوارهای فلزی از یک مقاومت کوچک الکترونیکی کالیبره شده به عنوان دما استفاده میشود . دمای عملکرد

این نوع حسگرها بطور معمول حدود شصت و پنج درجه سانتیگراد می باشد تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

این نوع حسگرهای آتش با توجه به مکانیسم خود بصورت حرارتی حریق را شناسایی می کنند و در دو نوع دتکتور حرارتی ثابت و دتکتور حرارتی متغیر تجهیزات لباس کار

ساخته میشوند.

دتکتورهای حرارتی درسیستم اعلام حریق به خصوص برای فضاهایی که بطور معمول حاوی دود هستند نظیر آشپز خانه ها، شوفاژ خانه ها، لباسشوئی

ها و پارکینگهای اتومبیل مناسب هستند.

دتکتورهای حرارتی نسبت به افزایش درجه و میزان حرارت حساس می باشند. هنگامی که بر اثر آتش، درجه حرارت محیط تغییرات نامعمولی داشته تجهیزات کفش ایمنی

باشد این دتکتورهای حرارتی فعال می شوند. این دتکتورها دارای یک محفظه می باشد. در داخل محفظه دو نوار فلزی با جنس مختلف وجود دارد.

هوای گرم روی دو نوار اثر گذاشته و گرما باعث بسته شدن کنتاکت تجهیزات کلاه ایمنی های آن شده و دتکتور واکنش نشان می دهد.

در مورد وسایل برقی نیز که شروع آتش آنها با ساطع شدن حرارت همراه می باشد که این نوع دتکتور، حرارت ناشی از وقوع حریق را در همان تجهیزات تجهیزات ترافیکی

لحظه های اولیه تشخیص می دهد و با بسته شدن مدار الکتریکی مربوطه به مرکز اعلام کرده و اقدامات برنامه ریزی شده را بطور خودکار انجام می دهد.

  • mosen th

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، رشد فوق العاده بازار تجهیزات ایمنی و اعلام و اطفاء حریق در ایران

سایت تخصصی GULF FIRE با انتشار مطلبی، (به نقل از Intersec – بزرگ‌ترین نمایشگاه ایمنی و امنیتی خاورمیانه)، ایران را بعنوان یکی از بازارهای بزرگ و دست نخورده مشرق زمین خواند. این سایت تخصصی، ایران را دومین اقتصاد بزرگ خاورمیانه و یکی از دو کشور پرجمعیت شرقی و شمال آفریقا معرفی کرد که در طول سالیان اخیر، با اعمال تحریم‌ های متعددی که از سوی سازمان ملل متحمل شده، دچار چالش‌های عدیده‌ای شده است. مهندسی حریق

نگارنده در ادامه عنوان می‌کند، از آنجا که اقتصاد این کشور وابسته به صادرات انواع هیدروکربن‌ها می‌ باشد، نوسانات قیمت و آشفتگی بازار نفت، دومین اقتصاد بزرگ خاورمیانه را همچنان با چالش روبرو می‌کند. این درحالی است که پس از برجام و لغو برخی از این تحریم‌ ها پیش‌بینی می‌ شد، این کشور بستر فرصت‌ های تجاری جدید و هدف جریان‌ های سرمایه‌ گذاری خارجی، بویژه کشورهای صنعتی باشد مجله حریق.

رونق صنعت ساخت و ساز در ایران بعنوان صنعتی که بیش‌ ترین حجم اشتغال‌ زایی را بر دوش می‌کشد، تاثیرات قابل توجهی بر دیگر صنایع خواهد گذاشت. ایران در شرایط رونق بازار ساخت و ساز، شاهد توسعه در صنعت حمل و نقل، انرژی، شهر سازی و حتی توریسم خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود، طی سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ بازارهای ایمنی و مهندسی حریق ایران در CAGR  با بیش از ۱۰ درصد رشد مواجه شود.

در طول شش سال بعد، با رشد در بازار ساخت و ساز، تقاضا برای تجهیزات ایمنی و آتش را افزایش یافته و بازار ساخت و ساز ایران در CAGR از ۵٫۹ درصد رشد خواهد داشت. با افزایش حوادث جاده‌ای و آتش‌سوزی‌ها در ایران، نیاز به نصب تجهیزات امداد و اطفاء حریق بیش از پیش احساس می‌شود. از طرفی شرکت‌ های نفت و گاز ایران نیز از جمله بخش‌ هایی است که به شکل کلیدی و گسترده در سال‌های آینده، بازار هدف تولید کنندگان و عرضه‌ کنندگان تجهیزات و لوازم اعلام و اطفاء حریق خواهد بود.

  • mosen th

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، استاندارد EN54 Part 13 یک شاخص واقعی عملکرد سیستم اعلام حریق است ولی در بسیاری از موارد به خوبی شناخته نشده و گاهی به طور نادرست از آن تعبیر شده است.

به منظور اطمینان از این‌ که همه بتوانند عملکرد سیستم اعلام حریق خود را بررسی نمایند، Advanced، (یکی از اولین شرکت‌ها که در اروپا به Part 13 نائل گردید)

یک اینفوگرافیک جدید فراهم نموده و موارد مرتبط با Part 13 را که شما باید از آن‌ها اطلاع داشته باشید، شرح داده است. مطابق این پیشنهاد، EN54-13 یک استاندارد اروپایی است که موارد زیر را تضمین می‌نماید:

  • عملکرد بهینه سیستم اعلام حریق در همه شرایط
  • محافظت مناسب از افراد در یک وضعیت حریق واقعی
  • آسودگی خاطر کامل برای تولیدکنندگان، نصاب‌ها و کاربران نهایی

این استاندارد شامل آزمایش‌های دقیق مراجع معتبر جهانی است که عملکرد مناسب اجزایی که بعنوان یک سیستم واحد یکپارچه‌ سازی می‌شوند را تایید می‌نماید.

در حال حاضر EN54-13 در بسیاری از کشورهای اروپایی الزامی می‌باشد، ولی حتی در کشورهایی که این الزام وجود ندارد، نشانه عملکرد و پایایی سیستم محسوب می‌شود.

اما می پردازیم که سیستم اعلام حریق چیست؟

آتش سوزی یکی از خطر سازترین پدیدههایی است که روی میدهد و زیانهای جانی و مالی به بار می آورد. یکی از وظایف مسئولان بخشهای صنعتی، خدماتی مقابله با آتش سوزی و جلوگیری از مجله حریق گسترش دامنه آتش است.

وظیفه طراحان ساختمانها این است که در طراحی ساختمانها خطرات ناشی از آتش سوزی را به حداقل برسانند و زمینه اقدامات لازم ایمنی را در صورت بروز آتش سوزی، فراهم سازند.

دقایق اولیه شروع آتش دارای اهمیت زیاد و حیاتی میباشد، اما عوامل ایجاد حریق بسیار متنوع بوده و همچنین در تمامی ساعات شبانه روز امکان بروز آن میرود، لذا امروزه سیستمهایی ایجاد گردیده است که میتواند در لحظات ابتدایی آتش سوزی آن را شناسایی کرده و مراتب را به یک مرکز کنترل ارسال نموده و از آن طریق فورا، مهندسی حریق توسط آژیر، به ساکنین اعلام کند و یا با تلفن به مراکز آتش نشانی خبر دهد. بعضی از سیستمها در صورت لزوم (برای مکانهای حساس) میتوانند بطور اتوماتیک حریق را خاموش کنند.

وسایل خبر دهنده در سیستم اعلام حریق مانند آژیرها، زنگها، بوقها، لامپها میباشند که در صورت بروز حریق و شناسایی آن توسط مرکز کنترل، فرمان گرفته و ساکنین یا افراد داخل ساختمان را مطلع میسازند.

  • mosen th

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، این نمایشگاه با حضور شاهدایی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، ۲۱ تا ۲۴ آذرماه ۹۵ در محل مجتمع دانشگاهی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، افتتاح و طی این روزها میزبان بسیاری از فعالان صنفی و بازدیدکنندگانی از سراسر منطقه ویژه و استان‌های همجوار بود.
در هشتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه بیش از ۹۰ شرکت فعال در بخش‌های مختلف، از جمله تولیدکنندگان تجهیزات، تاسیسات و کالاهای اساسی صنعت نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی در فضایی به متراژ ۴ هزار مترمربع، مجله حریق آخرین دستاوردهای‌شان را به بازدیدکنندگان ارائه کردند.
این نمایشگاه که با هدف معرفی توانمندی‌های بالقوه استان و دستاوردهای شرکت‌های داخلی در زمینه صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز، هشتمین دوره برگزاری را پشت سر گذاشت، امسال در سایه پسابرجام، با استقبال بی نظیر مشارکت کنندگان قرار گرفت که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشت.
مهرداد ابراهیمی، مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر گفت: با توجه به اقدامات تاثیرگذار دولت تدبیر و امید و شتاب و پویایی قابل توجهی که در زمینه توسعه صنایع نفت و گاز، بویژه میادین مشترک در فضای پسابرجام و با رونمایی از مدل جدید قراردادهای نفتی و گازی صورت گرفت، این نمایشگاه از مهم‌ترین نمایشگاه‌های نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی در کشور بود که بطور مهندسی حریق قطع دستاوردهای گسترده‌ای برای صنعت نفت بهمراه داشت.
همچنین در حاشیه این نمایشگاه که با استقبال و بازدید هیات‌های خارجی مواجه بود، چندین کارگاه آموزشی از قبیل: کارگاه آموزشی روش‌ های پیش تصفیه و تصفیه، کارگاه آموزشی کاربرد اسمز معکوس و کارگاه آموزشی اهمیت HSE در فرایند پیش راه اندازی برگزار شد. ابراهیمی، برگزاری تور خبری ویژه خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌ها در بازدید از توانمندی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در منطقه را از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد.

  • mosen th

به گزارش بازار نگین رازی، کاشف یا همان دتکتور، یکی از قطعات سیستم های اعلام حریق است که وظیفه آن کشف و اعلام حریق در سیستم های هوشمند می باشد. این قطعه با توجه به این که به دود حساس است، بیشترین کاربرد را در ساختمان ها دارد و همچنین عملکرد دقیق آن تضمین کل سیستم می باشد.

دتکتورهای دودی یونیزه(Ion Smoke Detector)

دتکتورهای یونیزه یا ION، منبع کوچکی از رادیواکتیو است که قابلیت زیادی در کشف دود دارد. متاسفانه این نوع از دتکتورها بدلیل حساسیت بالایی که دارند ضریب خطای زیادی داشته و اعلام کاذب(False Alarm) بوجود می آورند.

تعمیر این نوع دتکتورها فقط در کارخانه امکان پذیر است و از بین بردن آن باعث آلودگی های خطرناک در محیط زیست می شود. بدلیل معایب زیاد آن و همچنین استاندارد های جدید، تولید و مصرف آن بسیار محدود شده و استفاده آن در محیط های مسکونی ممنوع است.
محل نصب این نوع دتکتور ها بر روی سقف می باشد و به هر نوع دود واکنش سریع دارد، حتی گرد و غبار!

دتکتور دودی اپتیکال(فتوالکتریک Photoelectric)(Optical Smoke Detector)

این نوع دتکتورها براساس ارسال و دریافت اشعه ماوراء بنفش کار می کند و شکست نور باعث فعال شدن آن و آغاز عملیات اعلام حریق خواهد شد.

دقت حسگرهای این نوع دتکتورها بیشتر بوده و خطای آن خیلی کمتر از نوع یونیزه می باشد، بدلیل این که ذرات معلق در هوا نمی توانند باعث شکست نور بشوند و در نهایت فقط دودهای واقعی حاصل از آتش سوزی ها می تواند دتکتور اپتیکال را فعال کند.
مکانیزم داخل این دتکتور با استفاده از الگوریتم خاصی که از پیش تعریف شده مقدار دود را ابتدا اندازه میگیرد سپس عمل می کند. محل این نوع دتکتور ها نیز بر روی سقف می باشد و کاربرد آن محدودیت استفاده در محیط های مخلتف را ندارد تجهیزات لباس کار.

دتکتور دودی بیم(Beam Smoke Detector)

روش عملکرد بیم دتکتور پرتوافکنی است. مکانیزم این نوع دتکتور مشابه دتکتورهای اپتیکال است اما به جای ارسال و دریافت سیگنال در خود دتکتور، این عملیات در فضای باز انجام می شود و گیرنده با فاصله حداقل ۵ و حداکثر ۱۰۰ متر از یکدیگر روی دیوار و در ارتفاع مشخصی نصب می شود.

  • mosen th

به گزارش بازار نگین رازی، مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: برای اولی بار تمام آتش نشانی های استان اصفهان، مجهز به دستگاه های تنفسی مخصوص می شوند.

بهزاد بزرگ زاد در هفتمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی گفت: در مباحث آتش نشانی و امنیتی مردم رشد فرهنگی بسیاری نسبت به مباحث دیگر نداشته اند و امید میرود تا با بازدید از این نمایشگاه ها فرهنگ ایمنی ارتقایابد. این نمایشگاه با توجه به فناوری های نوینی که ارائه می کند برای تمام سنین جذاب بوده و آموزه هایی را به دانش آن ها می افزاید.

بزرگ زاد همچنین افزود: برای اولین بار در کشور، تمام آتش نشانی های استان اصفهان مجهز به دستگاه های تنفسی مخصوص می شوند. ۱۵۰ دستگاه مخصوص تنفسی تهیه شده که تا یک ماه آینده در تمام ایستگاه های آتش نشانی این استان توزیع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری استان اصفهان با اشاره به کاهش زمان انتظار برای رسیدن خودروهای آتش نشانی گفت: میانگین زمانی که این خودروها به محل حادثه می رسند، چهار دقیقه و یاده ثانیه است و نسبت به سال گذشته ۶ ثانیه کاهش داشته است. زمان بین المللی برای رسیدن این خودروها به محل حادثه بین ۳ تا ۵ دقیقه می باشد.

وی همچنین از ایمن سازی بازار بزرگ استان اصفهان خبر داد و گفت: در تمام بازار شیر های آتش نشانی ایستاده و زیر زمینی وجود دارد. در سال پیش بیش از ۴۰ هیدرانت ایستاده در این بازار ها کاشته شده است و هم اکنون از ریسک بالا به ریسک قابل قبول رسیده است.

  • mosen th

۹ - به اشتراک گذاری محتوا

اگر می خواهید تمام زحمات خود را در تولید محتوا با استراتژی هایی که در نظر گرفته اید و زمانی که برای آن صرف کرده اید از بین ببرید، کافی ست تا اصلا به اشتراک گذاری محتوای خود فکر نکنید! اگر محتوای شما به اشتراک گذاشته نشود چطور ممکن است همه گیر شود و مردم آن ها را بخوانند؟ در این دنیای هرج و مرج مجازی هرکس ساز خودش را می زند، صدایتان باید به گوش دیگران نیز برسد طراحی سایت در کرج.

راهکار؟

راه های زیادی برای انتشار محتوای شما وجود دارد. اگر بدنبال برندسازی هستید، پیشنهاد می کنیم تمام راه های پیش رو را حتما امتحان کنید. یکی از این راه ها که ساده ترین راه ممکن است، انتشار محتوای تولیدیتان در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام می باشد. امروزه بیشترین بازدیدها در محتوای متنی در تلگرام و در محتوای تصویری و ویدئویی در اینستاگرام وجود دارد پس به هیچ سئو در کرج وجه از آن ها غافل نشوید. همچنین اگر تجارتی دارید که نیاز به ارتباطات بیشتری دارد، شبکه توئیتر و لینکدین کمک شایانی به شما خواهد کرد. ایمیل مارکتینگ نیز همچنان می تواند تاثیرات مفیدی در جذب کاربر داشته باشد. در وب سایتتان می توانید در معرفی محصولی خاص، از صفحات ورود یا لندینگ استفاده کنید که چشم نوازی بیشتری دارند.

 

از تمام دوستان، همکاران و عزیزانی که ما را در تولید مجموعه مطالب اشتباهات رایج در بازاریابی محتوا و راهکارهای آن کمک کردند متشکریم. آویناوب امیدوار است تا بتوانید از این اشتباهات دور شده و از راهکار های آن ها بهره ببرید. بزودی در مورد سیاست ها و استراتژی های تولید محتوا بیشتر و تخصصی تر صحبت خواهیم کرد. *با آرزوی موفقیت برای شما

  • mosen th

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، در انجام این مانور عملیاتی که هم‌اکنون(چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵) در فرودگاه بین‌ المللی شهید هاشمی‌ نژاد مشهد در حال برگزاری است، ۳ اصل فرماندهی، هماهنگی و ارتباطات از مهم‌ ترین مقوله‌ های اجرایی آن هستند که با دقت عمل بالا، رعایت سلسله مراتب و اقدام سریع سرلوحه تیم‌ های عملیاتی قرار گرفته است. اجرای دقیق سناریو و الزام به رعایت کلیه قوانین، ازجمله مولفه‌ های انجام موفقیت‌ آمیز مانور هستند و تمرین متعهدانه در شرایط مانور، منجر به افزایش کارآیی سازمان‌ های درگیر برای سرویس‌ دهی مطلوب در عملیات امداد و نجات در مواجهه با شرایط بحرانی و حوادث و سوانح خواهد شد.

  • mosen th

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، گروه بین‌ المللی Tyco Fire Protection Products فناوری جدید AquaMist Ultra Low Flow(ULF) را برای حفاظت در برابر آتش‌ سوزی‌ در محیط‌ های اداری طراحی و ارائه کرده که سریع، قابل‌ اعتماد و با کمترین آثار به جا مانده از فرایند اطفای حریق است. AquaMist ULF با نصب در کلیه فضا های در دسترس و مخفی محیط‌ های اداری شامل: سقف کاذب، قفسه‌ها، کمدهای اسناد و … هرگونه مجله حریق را در لحظات ابتدایی شناسایی و به سرعت اطفاء می‌ کند.
فناوری AquaMist ULF دارای FM Approved است که پیشنهاد بسیار مناسبی برای برج‌ ها و ساختمان‌ های اداری وسیع است. تجهیزات یکپارچه متصل به این سیستم شامل: دریچه‌ های تهویه حریق، لوله‌ های G-Press و پمپ مجموعه Tyco AquaMist Control Center(MCC) هستند که که از قبل سرهم‌ بندی شده و بسهولت و آسانی با یکدیگر مجموعه‌ ای قدرتمند را برای حفاظت تأسیسات ارائه می‌دهند.
سایر تجهیزات این سیستم که تاییدیه VdS را هم دارند، شامل: سرنازل‌ های کم‌ فشار واترمیست، بدلیل خنک‌ کنندگی بالا و پسماند بسیار ناچیز، بهترین انتخاب برای کنترل حریق‌ های Class A است. گواهینامه the FM Approved AM-27 و  AM-29 برای سرنازل‌ های واترمیست اتوماتیک و and VdS Approved AM-28 و AM-30 برای سرنازل‌ های دیگر مناطق وسیع را محافظت و تأیید می‌کند.

 

AquaMist ULF

دشارژ قابل اغماض آب توسط سیستم میست و در نتیجه توسعه غلظت مواد اطفایی در محیط، این سیستم را انتخابی بسیار کارآمد برای مهندسین ایمنی و پیشگری ساختمان‌ های بلند، بیمارستان‌ ها، تونل‌ ها و حتی محیط‌ های صنعتی نموده است. به گفته Alex Palau Bosch مدیر تولید محصولات واترمیست Tyco ، فناوری AquaMist ULF بدلیل کاهش محسوس فضای جای‌ گیری مهندسی حریق تجهیزات اطفای حریق، میزان بسیار ناچیز ذخیره مواد اطفایی، طراحی و محاسبات ساده سیستمی، قیمت مناسب و همچنین اطفاء بدون تخریب توانسته نظر بسیاری از طراحان و مهندسین ایمنی را جلب کند. این سیستم در نگهداری و تعمیرات نیز فوق‌ العاده با کاربر خود سازگار است و بنوعی یک دوست بی‌ دردسر برای محیط‌ های اقتصادی و اداری است.
برای اطلاعات بیشتر به www.tycoaquamist.com مراجعه کنید.

  • mosen th
isec-last
هفتمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی 23 تا 26 آذر ماه با حضور 60 شرکت در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

این نمایشگاه در ادامه روند برگزاری نمایشگاه های فناوری های نوین صنایع ایمنی و امنیتی در سراسر کشور، به معرفی توانمندی های این صنعت می‌ پردازد.

این رویداد با هدف ارایه فن‌آوری‌ های نوین پیشرفته‏، تخصصی و معرفی تجهیزات شرکت‌ های توانمند حوزه حفاظت و ایمنی و به ‏خصوص تقویت همکاری‌ های منطقه‌ ای و بین‌ المللی برگزار خواهد شد و قصد دارد تا زمینه‌ های تعامل بین صاحبان صنایع در زمینه تولیدات، صادرات و واردات را بدون واسطه برقرار کند. ارایه آخرین دستاوردهای علمی، معرفی توانمندی‌ های داخلی، ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات و ترویج فرهنگ خود ایمنی و خود امنیتی شهروندان از دیگر اهداف این نمایشگاه به شمار می آید.

در نمایشگاه مذکور انواع محصولات و خدمات حوزه های تجهیزات پلیسی، حفاظت فیزیکی، نظارت تصویری، حفاظت اسنادی، تجهیزات ارتباطی، ساختمان های هوشمند، تجهیزات رایانه ای، کنترل تردد عمومی و صنعتی، تجهیزات شناسایی، حفاظت پیرامونی، تجهیزات راهنمایی و ترافیکی، اتوماسیون اداری و صنعتی، استاندارد امنیت اطلاعات، هشدار نفوذ و تجهیزات جانبی، سیستم ها و تجهیزات کشف، اعلام و اطفای حریق اتوماتیک، سیستم ها و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، پوشش های ضد حریق، درها و تجهیزات ضد دود، صاعقه گیر، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، نجات و امداد، محیط زیست، اورژانس و طب کار، ایمنی و بهداشت صنعتی در دو سالن نمایشگاهی به وسعت بیش از ۴ هزار متر مربع عرضه خواهد شد.

این نمایشگاه نسبت به دوره مشابه خود ۳۰ درصد افزایش متراژ دارد و در این دوره، شرکت های حاضر از استان های اصفهان، تهران و فارس و همچنین نمایندگی های فروش کشورهای چین، کره، تایوان و انگلستان طی ساعات ۱۵ تا ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان متخصص و علاقمندان خواهند بود.

برگزاری سمینارهای آموزشی رایگان با عناوین ” کاربرد سیستم های نظارت تصویری در پدافند غیرعامل” در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر ماه و سمینار “آموزش دوربین هایIP  و آشنایی با سیستم های نظارت تصویری نوین” در روز ۲۶ آذر ماه برنامه های جانبی این نمایشگاه را تشکیل می دهد. همچنین سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان، مانورها و برنامه هایی با عناوین حریق کلبه، امداد و نجات در ارتفاع، نردبان ترکیبی، تست عملیاتی ارزیابی پرسنل، تست عملیاتی اولین پهپاد یا عمود پرواز آتش نشان را در روز نخست نمایشگاه و پیش از افتتاح برنامه ریزی کرده است.

منبع : بامنا
  • mosen th