هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

سیستم‌ های واترمیست برای محیط‌ های اداری

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۴ ب.ظ

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، گروه بین‌ المللی Tyco Fire Protection Products فناوری جدید AquaMist Ultra Low Flow(ULF) را برای حفاظت در برابر آتش‌ سوزی‌ در محیط‌ های اداری طراحی و ارائه کرده که سریع، قابل‌ اعتماد و با کمترین آثار به جا مانده از فرایند اطفای حریق است. AquaMist ULF با نصب در کلیه فضا های در دسترس و مخفی محیط‌ های اداری شامل: سقف کاذب، قفسه‌ها، کمدهای اسناد و … هرگونه مجله حریق را در لحظات ابتدایی شناسایی و به سرعت اطفاء می‌ کند.
فناوری AquaMist ULF دارای FM Approved است که پیشنهاد بسیار مناسبی برای برج‌ ها و ساختمان‌ های اداری وسیع است. تجهیزات یکپارچه متصل به این سیستم شامل: دریچه‌ های تهویه حریق، لوله‌ های G-Press و پمپ مجموعه Tyco AquaMist Control Center(MCC) هستند که که از قبل سرهم‌ بندی شده و بسهولت و آسانی با یکدیگر مجموعه‌ ای قدرتمند را برای حفاظت تأسیسات ارائه می‌دهند.
سایر تجهیزات این سیستم که تاییدیه VdS را هم دارند، شامل: سرنازل‌ های کم‌ فشار واترمیست، بدلیل خنک‌ کنندگی بالا و پسماند بسیار ناچیز، بهترین انتخاب برای کنترل حریق‌ های Class A است. گواهینامه the FM Approved AM-27 و  AM-29 برای سرنازل‌ های واترمیست اتوماتیک و and VdS Approved AM-28 و AM-30 برای سرنازل‌ های دیگر مناطق وسیع را محافظت و تأیید می‌کند.

 

AquaMist ULF

دشارژ قابل اغماض آب توسط سیستم میست و در نتیجه توسعه غلظت مواد اطفایی در محیط، این سیستم را انتخابی بسیار کارآمد برای مهندسین ایمنی و پیشگری ساختمان‌ های بلند، بیمارستان‌ ها، تونل‌ ها و حتی محیط‌ های صنعتی نموده است. به گفته Alex Palau Bosch مدیر تولید محصولات واترمیست Tyco ، فناوری AquaMist ULF بدلیل کاهش محسوس فضای جای‌ گیری مهندسی حریق تجهیزات اطفای حریق، میزان بسیار ناچیز ذخیره مواد اطفایی، طراحی و محاسبات ساده سیستمی، قیمت مناسب و همچنین اطفاء بدون تخریب توانسته نظر بسیاری از طراحان و مهندسین ایمنی را جلب کند. این سیستم در نگهداری و تعمیرات نیز فوق‌ العاده با کاربر خود سازگار است و بنوعی یک دوست بی‌ دردسر برای محیط‌ های اقتصادی و اداری است.
برای اطلاعات بیشتر به www.tycoaquamist.com مراجعه کنید.

  • mosen th

مجله حریق

مهندسی حریق

واترمیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی