هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

به گزارش بازار نگین رازی، مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: برای اولی بار تمام آتش نشانی های استان اصفهان، مجهز به دستگاه های تنفسی مخصوص می شوند.

بهزاد بزرگ زاد در هفتمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی گفت: در مباحث آتش نشانی و امنیتی مردم رشد فرهنگی بسیاری نسبت به مباحث دیگر نداشته اند و امید میرود تا با بازدید از این نمایشگاه ها فرهنگ ایمنی ارتقایابد. این نمایشگاه با توجه به فناوری های نوینی که ارائه می کند برای تمام سنین جذاب بوده و آموزه هایی را به دانش آن ها می افزاید.

بزرگ زاد همچنین افزود: برای اولین بار در کشور، تمام آتش نشانی های استان اصفهان مجهز به دستگاه های تنفسی مخصوص می شوند. ۱۵۰ دستگاه مخصوص تنفسی تهیه شده که تا یک ماه آینده در تمام ایستگاه های آتش نشانی این استان توزیع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری استان اصفهان با اشاره به کاهش زمان انتظار برای رسیدن خودروهای آتش نشانی گفت: میانگین زمانی که این خودروها به محل حادثه می رسند، چهار دقیقه و یاده ثانیه است و نسبت به سال گذشته ۶ ثانیه کاهش داشته است. زمان بین المللی برای رسیدن این خودروها به محل حادثه بین ۳ تا ۵ دقیقه می باشد.

وی همچنین از ایمن سازی بازار بزرگ استان اصفهان خبر داد و گفت: در تمام بازار شیر های آتش نشانی ایستاده و زیر زمینی وجود دارد. در سال پیش بیش از ۴۰ هیدرانت ایستاده در این بازار ها کاشته شده است و هم اکنون از ریسک بالا به ریسک قابل قبول رسیده است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۲۵
  • ۱۴۴ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی