هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

۷۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • mosen th

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

تحقیق حاضر از نوع کاربردی به روش توصیفی همبستگی بوده و داده های آن توسط پرسشنامه و به صورت میدانی جمع آوری شده است. جامعۀ آماری پژوهش حاضر را نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ۸ منطقه عملیاتی در سطح شهر به تعداد ۴۵۰۰ تشکیل دادند و نمونۀ آماری شامل ۳۵۴ نفر از پرسنل ذکر شده با استفاده از جدول مورگان انتخاب شدند.

بحث و نتیجه‌ گیری

هدف این پژوهش ارتباط بین کارتیمی کارکنان با چابکی سازمانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران می باشد. در بیان نتایج این تحقیق می‌توان گفت که بین کارتیمی کارکنان با چابکی سازمانی رابطه معناداری وجود دارد. بنابراین با افزایش یا کاهش میانگین نمرات کارتیمی سبب افزایش یا کاهش میانگین نمرات چابکی سازمانی خواهد شد.

یافته‌های دیگر پژوهش ارتباط مثبت و معنا دار بین کارتیمی با مؤلفه های پاسخگویی و انعطاف پذیری می باشد. نتایج حاصل از تحقیق بیانگر این است که بر این اساس مولفه های چابکی سازمانی عبارتند از: انعطاف پذیری، پاسخگویی، شایستگی و سرعت به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را در چابک سازی سازمان دارا هستند و اینکه سازمان آتش نشانی تهران چابکی مطلوبی در سه بعد سرعت ، پاسخگویی و شایستگی دارد. اما جنبه انعطاف پذیری در وضعیت متوسط می باشد که با تحقیقات نیک پور و سنجر(۱۳۸۹)، محرابی و همکاران(۲۰۱۳)، نظر پور و همکاران(۲۰۱۳)، پور شهایی(۱۳۸۸)، همخوانی دارد.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

عروسی رویایی: اغلب زوج های جوان به برگزاری مراسم عروسی خود مجلل و تشریفاتی علاقمند هستند. باغ عروسی و یا تالار پذیرایی از مهمانان در تشریفات عروسی از جمله مهم ترین مواردیست که در اشرافی جلوه نمودن مراسم ، نقش مهمی دارد. ماشین عروس، لباس عروس و نحوه پذیرایی از مهمانان از دیگر مواردیست که در برپایی یک عروسی شیک و تجملاتی تاثیرگذار است. متاسفانه امروزه برگزاری یک جشن عروسی مجلل با هزینه های زیادی همراه است.

 چگونه یک عروسی رویایی داشته باشیم؟

جشن ساحلی

توصیه ی ما به افرادی که به دنبال داشتن یک جشن عروسی رویایی هستند، برپایی جشن ساحلی است. مطمئن باشید برپایی یک جشن عروسی ساحلی به میزان کافی جذاب و رمانتیک و در عین حال به صرفه خواهد بود. شما در برگزاری مراسم عروسی ساحلی خود از روشی جدید و جذاب استفاده می کنید و می توانید شبی خاطره انگیز و رویایی را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

راهنمایی های قبل از مراسم عروسی

برای این‌که در تشریفات مجالس چیزی از قلم نیندازید و در روزهایی که سرتان حسابی شلوغ است، ‌چیزی را فراموش نکنید، راهنمایی‌ ای را برای‌ شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند در برگزاری یک جشن باشکوه همراه‌تان باشد. 

  • گل فراموش نشود

گل آرایی در مراسم عروسی از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچند در این روز، همه گل هستند ولی یادتان باشد زیبایی عکس‌ها ی شما در کنار یک سبد گل زیبا دو چندان می‌شود. اگر به گل فروشی بگویید گل را برای مراسم عروسی خود می‌خواهید برای بهترین انتخاب راهنمایی‌تان می‌کند.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

کانکس چرخدار

برای بسیاری از افراد و سازمانها متحرک بودن و سیار بودن کانکس و چرخدار بودن آن برای جابه جایی دارای اهمیت به سزایی می باشد. شرکت صنعت پوشش با سالها تجربه در طراحی، ساخت و تولید انواع کانکس، کاروان و کانتینر آمادگی خود را جهت تولید کانکس پرتابل و متحرک اعلام می دارد.
از جمله خصوصیات کانکس چرخدار شرکت صنعت پوشش می توان به مقاوم بودن آن در حرکت و جابجایی در شرایط جوی متفاوت و محکم و استیبل بودن آن نسبت به محیط می باشد و این خصوصیات، کانکس پرتابل و کانکس متحرک این شرکت را نسبت به سایر کانکس ها متمایز می نماید.

کانکس چرخدار کانکس هایی هستند که با کاربری های مختلف طراحی و با ابعادهای استاندارد ساخته می شوند و به دلیل جابجایی و متحرک بودن چرخ دار می شوند.

عرض این کانکس ها از ۴۰/۲ بیشتر نباشد. بهترین متراژ کانکس چرخ دار جهت طول ۶ متر می باشد.

موارد استفاده از کانکس چرخ دار: کانکس های چرخ دار می توانند، جهت دفاتر کار، دفتر سرپرست کارگاه، کتابخانه سیار ، فروشگاه سیار، کانکس هلال احمر، کانکس نیروی انتظامی، کانکس انتقال خون، سرویس بهداشتی سیار ،مخابراتی ، حمل محصولات کشاورزی و سایر موارد دیگر استفاده شود . موارد استفاده کانکس چرخدار

 

ادامه مطلب

  • mosen th

محتوای همیشه سبز: باتوجه به جنگ و رقابتی که در حال حاضر بر سر سئو وجود دارد، محتوا را می توان گفت پادشاه است. زیرا پس از بهینه سازی وب سایت(قالب، افزونه، کدنویسی و …) و ایجاد بک لینک سالم، تنها چیزی که می توان بطور مداوم طبق یک برنامه ریزی طولانی و موثر انجام داد، تولید محتوای مفید است. محتوای مفید، محتوایی است که در ابتدا ارزش خواندن داشته باشد و باتوجه به تاریخ انتشار آن، مطلب بروز باشد. پس از آن مطلب مفید مطلبی است که تمام قوانین سئو در آن رعایت شده باشد، از جمله لینک سازی داخلی، سرتیترها، تعداد کلمات و موارد مشابه دیگر.

محتوای همیشه سبز چیست؟

در زبان انگلیسی، محتوای همیشه سبز را محتوای ماندگار نیز می نامند. همچنین این کلمه از موسیقی نشات گرفته و به موسیقی هایی گفته می شود که در قدیم نواخته شده ولی همچنان مردن در زمان حال آن را گوش می دهند. البته این سبز بودن مطالب ریشه در طبیعت هم دارد و به معنای سرزنده بودن است. یکی از کارهایی که می توان در سئو وب سایت انجام داد، تولید محتوای همیشه سبز و ماندگار است. این مطالب بدلیل این که اهمیت خود را هیچگاه از دست نمی دهند، می توانند ماندگاری بسیار طولانی داشته باشند و محتوایی که ماندگار باشد می تواند به شدت به سئو سایت کمک کند، زیرا همیشه در آن مبحث در بهترین نتایج ظاهر می شود. مثلا مطلب تحت عنوان چرا باید هاست خود را عوض کنید؟ می تواند مبحثی باشد که همیشه یکی از مشکلات مدیران وب سایت ها بوده است.

تولید محتوای معاصر

محتوایی معاصر است که همیشه ارزش خواندن را داشته باشد. البته این موضوع در برخی صنوف پاسخگو نیست، مثلا در زمینه تکنولوژی که هر روزه شاهد تغییرات بسیار زیادی در این زمینه هستیم. از این رو هم در زمینه وب می توانید محتوای ماندگاری تولید کنید. مثلا زمانی که شما در حال انتشار محتوایی تحت عنوان محتوای همیشه سبز چیست و چگونه تولید می شود؟ هستید، یک محتوای ماندگار را منتشر کردید. این محتوا قطعا در چند سال دیگر اهمیت چندانی نسبت به گذشت زمان و پیشرفت وب وجود دارد، نخواهد داشت. البته نا امید نشوید، همین که یک محتوای شما حتی در یک سال بالا و ماندگار باشد، قطعا پاسخ زحمات خود را میگیرید.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار از اعلام نخستین فراخوان جذب اشخاص حقوقی در زمینه ارائه خدمات ایمنی و حفاظت فنی در حوزه کارگاه های کشور خبر داد

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، مظفری، رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار با اعلام خبر فراخوان جذب اشخاص حقوقی واجد صلاحیت در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای ایمنی کار و حفاظت فنی افزود: توسعه ملی و اشتغال پایدار نیازمند گسترش فعالیت بنگاه­ های اقتصادی همسو با رعایت آیین­ نامه­ ها و استانداردهای ایمنی و بهداشت کار برای حفظ و صیانت از نیروی انسانی مولد کشور است؛ تنوع موضوعات ایمنی و بهداشت کار و پراکندگی جغرافیایی کارگاه­ های کشور از یک سو و محدودیت جذب نیروی کارشناسی در دستگاه­ های دولتی از سوی دیگرایجاب می­ نمود که دولت با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی، بستر لازم برای حضور موثر شرکای اجتماعی ذیصلاح در ارتقای ایمنی و سلامت کار کارگاه های کشور در فعالیت های تصدی گری را فراهم آورد؛ در این راستا و با هدف توسعه عدالت اجتماعی و امکان برخورداری همه کارگاه ­های کشور از خدمات مشاوره ­ای ایمنی کار و در اجرای ماده ۲ آیین نامه مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی مصوب شورای عالی حفاظت فنی؛

در مهندسی حریق می خوانید: این مرکز پس از برگزاری پنج دوره فراخوان جذب مشاوران حقیقی حفاظت فنی و خدمات ایمنی، برای نخستین بار برنامه ریزی به منظور جذب اشخاص حقوقی واجد صلاحیت در زمینه ارائه خدمات ایمنی و حفاظت فنی در حوزه کارگاه های کشور را منطبق با آیین نامه مربوطه در دستور کار قرار داده است؛ از اینرو ضروری است؛ متقاضیان محترم حقوقی واجد شرایط با مطالعه کامل آیین نامه مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی نسبت به تکمیل فرم های ثبت نام  و ارائه درخواست خود حداکثر تا پایان فروردین ماه سال جاری به دبیرخانه این مرکز اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

دکوراسیون مغازه لوازم تحریر موضوعی در طراحی دکوراسیون می باشد که بسیار کم به آن پرداخته شده است. شما کمتر مشاهده می کنید که در  مورد دکوراسیون چنین فروشگاه هایی صحبت شود و یا نمونه هایی از آن ها ارائه شود. زیرا  این نوع فروشگاه ها، فروشگاه های بسیار معمولی ای می باشند که محصول پیچیده ای را عرضه نمی نمایند. بنابراین در طراحی دکوراسیون مغازه لوازم التحریر می توانید یک دکور ساده داشته باشید. اما ما در این قسمت به شما واهیم گفت که طراحی داخلی مناسب و  قوی چگونه به یک فروشگاه کمک می کند تا شارپ تر بوده و بیشتر جلب توجه نماید.

دکوراسیون مغازه لوازم التحریر

دکوراسیون مغازه نوشت افزار و لوازم التحریری معمولا دارای تقسیم بندی خاصی هستند که در آن هر گروه از لوازم در یک طرف چیده می شود. با این کار دسترسی مشتری به لوازم مورد نیاز راحت و آسان می گردد. در این تقسیم بندی از رنگ و فرمهای متفاوتی میتوان استفاده نمود. متریال چوب و رنگهای سفید و روشن تنالیته پر مخاطب در این صنف به شمار می روند.

مکان مغازه

یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی مغازه لوازم التحریر مکان شما می باشد. به طور مثال شاید یک مغازه سوپر مارکت در خیابانی که تمام آن مفازه پوشاک است رونق خوبی داشته باشد اما مطمئنا شما نمی توانید به طور مثا ظروف در این مغازه بفروش برسانید .

این نکته را توجه داشته باشید طراحی دکوراسیون مغازه باید دقیقا مطابق با سلیقه مخاطبان و مشتریان شما باشد. اجناس خوراکی را نمی توان در مکانی نامناسب و غیر بداشتی به فروش رساند. و یا اینکه پوشاک قشر جوان را نمی توان در محلی به فروش رساند که دارای دکوری محافظه کارانه بوده و باب طبع افراد مسن است.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام نفسم رفت

Download New Music By Amin Rostami Called Nafasam Raft

دانلود آهنگ امین رستمی به نام نفسم رفت با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

به همراه متن آهنگ جدید نفسم رفت امین رستمی

ملودی: امین رستمی , ترانه: مهرزاد امیرخانی , تنظیم: کوشان حداد

دانلود فول آلبوم امین رستمی با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در

برای دانلود آهنگ امین رستمی به نام نفسم رفت به ادامه مطلب مراجعه کنید…

امین رستمی - نفسم رفت

موزیک جدید امین رستمی به نام نفسم رفت یک موزیک عاشقانه غمگین می باشد. تب ترانه شما را به شنیدن این موزیک زیبا دعوت می کیند.

 

دانلود آهنگ امین رستمی به نام نفسم رفت

 

متن آهنگ جدید نفسم رفت امین رستمی

تو رو دیدم نفسم رفت
دل تنگم از دستم رفت
عاشقی بود احساس من
تو خود عشقی واسه من
خدا عشقم ازم دوره
خدا قلبم چه صبوره
خودت اینجا توی قلبم
چرا دستات اینقدر دوره
چی آوردی به سرم
که یه عمره من دربه درم
دیگه هرجوری شده دل تو رو باید ببرم
چی آوردی به سرم چی آوردی به سرم
چی آوردی به سرم که از همه دیوونه ترم
حالا دیگه از این جنون نمی خوام بگذرم
چی آوردی به سرم چی آوردی به سرم
♫♫♫♫♫♫
تو نباشی من غم دارم
دردل با قلبم دارم
تنها می مونم ولی باز
تورو تنها نمیذارم
حسمون عین جنون
خدا هم عاشقمونه
دوست دارم همیشه این حس
مثل این روزا بمونه
چی آوردی به سرمکه من یه عمره دربه درم
دیگه هرجوری شده دل تو رو باید ببرم
چی آوردی به سرم چی آوردی به سرم
چی آوردی به سرم که از همه دیوونه ترم
حالا دیگه از این جنون نمی خوام بگذرم
چی آوردی به سرم چی آوردی به سرم

دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128
ادامه مطلب
  • mosen th

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

انواع بزرگتر این وسایل به روی چرخ  ارابه یا خودرو قرار داده می شود و یا به طور ثابت در اماکن نصب می گردد.

کپسول آتش‌نشانی نوعی دستگاه برای خاموش نمودن آتش است . این دستگاه جزء خاموش کننده‌های آتش قابل حمل دستی بوده و با توجه به نوع آتش ترکیبات مختلف مانند آب، پودر و گاز، گاز دی اکسید کربن را با فشار بر روی آتش می‌افکند.

کپسول‌های آتش نشانی استوانه‌های فلزی محکمی هستند که با آب یا یک نوع ماده خفه کننده مانند دی اکسید کربن پر شده‌اند و وقتی اهرمی را که بالای این استوانه‌است فشار دهید، ماده با فشار زیادی از کپسول خارج می‌شود . در این کپسول‌ها یک لوله، مخزن تحت فشار کپسول را به قسمت بالای کپسول متصل و یک شیر فنری نیز ارتباط میان لوله را با دهانه خروجی مسدود کرده‌است. در بالای سیلندر، سیلندر کوچک دیگری وجود دارد که با گاز فشرده‌ای مانند دی اکسید کربن پر شده‌است و یک شیر جلوی انتشار دی اکسید کربن را می‌گیرد.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

کریستال آرایی در تشریفات مجالس: کریستال یکی از اشیا تزئینی می باشد که برای برای تالارهای تشریفات مجالس، جشن ها و عروسی ها استفاده می شود. حتی در خانه های اعیانی و لوکس نیز می توان رد پای کریستال را مشاهده نمود. اشیایی که از جنس کریستال شده اند، زیبایی خیره کننده ای دارند. اشیا کریستالی می توانند به راحتی نور را منعکس کنند و موجب زیبایی و نورپردازی در فضا شوند. در سالن های عروسی کریستال ها نقش بسیار مهمی در زیبایی و تزئین فضای تالار را دارند. از جمله کاربردهای کریستال برای دیزاین سالن های عروسی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کریستال آرایی در تشریفات مجالس

تزیین شعمدانی ها

کریستال ها ظریف هستند و باید با احتیاط بیشتری با آنها برخورد شود، اما می توان برای تزئین شمعدانی ها از کریستال استفاده نمود. به جای اینکه از شمعدانی های فلزی استفاده شود که به علت جنسشان سریع داغ می شوند و دست زدن به آنها موجب سوختگی پوست می شود، شمعدانی کریستال مناسب تر می باشد. شعمدانی کریستال علاوه بر اینکه می تواند نور را زیباتر نمایان منعکس کرده و نشان دهد، طرفداران بیشتری را دارد و در عین حال میز مهمانان هم با سلیقه چیدمان می شود.

لوسترها ی کریستالی

وجود لوستر به زیبایی هر چه تمامتر تشریفات عروسی کمک می کند. اگر لوسترها از جنس کریستال باشند قطعا زیبایی بیشتری را به همراه خواهد داشت. زمانی که نورهای رنگارنگ از بین شیشه های کریستالی آن عبور می کند، موجب درخشش بیشتر نور در فضای سالن بنابراین زیبایی فضا می شود.

چیدمان سفره عقد

در کنار تمامی تدارکاتی که در تشریفات عروسی برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته می شود، وجود یک سفره عقد زیبا و شکیل در مقابل جایگاه عروس و داماد، جشن را باشکوه تر می کند. سفره عقد باید بسیار زیبا و مجلل طراحی شود که برای آن از گل، آینه و شمعدانی و سایر وسایل تزئینی استفاده می کنند. کریستال آرایی نیز می تواند به زیبایی سفره عقد کمک کند. برای این منظور وسایلی که برای تزئین سفره عقد استفاده می شوند، از جمله شمعدانی ها، گلدان و حتی ظروف می توانند از جنس کریستال باشند.

 

ادامه مطلب

  • mosen th