هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

کریستال آرایی در تشریفات مجالس

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۲۳ ب.ظ

کریستال آرایی در تشریفات مجالس: کریستال یکی از اشیا تزئینی می باشد که برای برای تالارهای تشریفات مجالس، جشن ها و عروسی ها استفاده می شود. حتی در خانه های اعیانی و لوکس نیز می توان رد پای کریستال را مشاهده نمود. اشیایی که از جنس کریستال شده اند، زیبایی خیره کننده ای دارند. اشیا کریستالی می توانند به راحتی نور را منعکس کنند و موجب زیبایی و نورپردازی در فضا شوند. در سالن های عروسی کریستال ها نقش بسیار مهمی در زیبایی و تزئین فضای تالار را دارند. از جمله کاربردهای کریستال برای دیزاین سالن های عروسی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کریستال آرایی در تشریفات مجالس

تزیین شعمدانی ها

کریستال ها ظریف هستند و باید با احتیاط بیشتری با آنها برخورد شود، اما می توان برای تزئین شمعدانی ها از کریستال استفاده نمود. به جای اینکه از شمعدانی های فلزی استفاده شود که به علت جنسشان سریع داغ می شوند و دست زدن به آنها موجب سوختگی پوست می شود، شمعدانی کریستال مناسب تر می باشد. شعمدانی کریستال علاوه بر اینکه می تواند نور را زیباتر نمایان منعکس کرده و نشان دهد، طرفداران بیشتری را دارد و در عین حال میز مهمانان هم با سلیقه چیدمان می شود.

لوسترها ی کریستالی

وجود لوستر به زیبایی هر چه تمامتر تشریفات عروسی کمک می کند. اگر لوسترها از جنس کریستال باشند قطعا زیبایی بیشتری را به همراه خواهد داشت. زمانی که نورهای رنگارنگ از بین شیشه های کریستالی آن عبور می کند، موجب درخشش بیشتر نور در فضای سالن بنابراین زیبایی فضا می شود.

چیدمان سفره عقد

در کنار تمامی تدارکاتی که در تشریفات عروسی برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته می شود، وجود یک سفره عقد زیبا و شکیل در مقابل جایگاه عروس و داماد، جشن را باشکوه تر می کند. سفره عقد باید بسیار زیبا و مجلل طراحی شود که برای آن از گل، آینه و شمعدانی و سایر وسایل تزئینی استفاده می کنند. کریستال آرایی نیز می تواند به زیبایی سفره عقد کمک کند. برای این منظور وسایلی که برای تزئین سفره عقد استفاده می شوند، از جمله شمعدانی ها، گلدان و حتی ظروف می توانند از جنس کریستال باشند.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی