هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

محتوای همیشه سبز چیست و چگونه تولید می شود؟

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۰۴ ب.ظ

محتوای همیشه سبز: باتوجه به جنگ و رقابتی که در حال حاضر بر سر سئو وجود دارد، محتوا را می توان گفت پادشاه است. زیرا پس از بهینه سازی وب سایت(قالب، افزونه، کدنویسی و …) و ایجاد بک لینک سالم، تنها چیزی که می توان بطور مداوم طبق یک برنامه ریزی طولانی و موثر انجام داد، تولید محتوای مفید است. محتوای مفید، محتوایی است که در ابتدا ارزش خواندن داشته باشد و باتوجه به تاریخ انتشار آن، مطلب بروز باشد. پس از آن مطلب مفید مطلبی است که تمام قوانین سئو در آن رعایت شده باشد، از جمله لینک سازی داخلی، سرتیترها، تعداد کلمات و موارد مشابه دیگر.

محتوای همیشه سبز چیست؟

در زبان انگلیسی، محتوای همیشه سبز را محتوای ماندگار نیز می نامند. همچنین این کلمه از موسیقی نشات گرفته و به موسیقی هایی گفته می شود که در قدیم نواخته شده ولی همچنان مردن در زمان حال آن را گوش می دهند. البته این سبز بودن مطالب ریشه در طبیعت هم دارد و به معنای سرزنده بودن است. یکی از کارهایی که می توان در سئو وب سایت انجام داد، تولید محتوای همیشه سبز و ماندگار است. این مطالب بدلیل این که اهمیت خود را هیچگاه از دست نمی دهند، می توانند ماندگاری بسیار طولانی داشته باشند و محتوایی که ماندگار باشد می تواند به شدت به سئو سایت کمک کند، زیرا همیشه در آن مبحث در بهترین نتایج ظاهر می شود. مثلا مطلب تحت عنوان چرا باید هاست خود را عوض کنید؟ می تواند مبحثی باشد که همیشه یکی از مشکلات مدیران وب سایت ها بوده است.

تولید محتوای معاصر

محتوایی معاصر است که همیشه ارزش خواندن را داشته باشد. البته این موضوع در برخی صنوف پاسخگو نیست، مثلا در زمینه تکنولوژی که هر روزه شاهد تغییرات بسیار زیادی در این زمینه هستیم. از این رو هم در زمینه وب می توانید محتوای ماندگاری تولید کنید. مثلا زمانی که شما در حال انتشار محتوایی تحت عنوان محتوای همیشه سبز چیست و چگونه تولید می شود؟ هستید، یک محتوای ماندگار را منتشر کردید. این محتوا قطعا در چند سال دیگر اهمیت چندانی نسبت به گذشت زمان و پیشرفت وب وجود دارد، نخواهد داشت. البته نا امید نشوید، همین که یک محتوای شما حتی در یک سال بالا و ماندگار باشد، قطعا پاسخ زحمات خود را میگیرید.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی