هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

6 قانون اساسی در طراحی لوگو

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ق.ظ

طراحی لوگو مسئله­ ی ساده­ ای به نظر می­رسد اما اگر نگاهی جدی به این موضوع داشته باشیم دریافت می­کنیم مهم ترین عامل در شناخت برندهای موفق و مشهور که دارای هویت هستند لوگو می­باشد. امروزه اطرافمان پر شده از لوگوهای مختلف که هر کسی استنباط خود را از محصولات و خدماتی که به واسطه­ ی لوگو معرفی شده است ، بیان می­کند و اولین برداشت مخاطب از لوگو ، درک و شناخت محصولات است. لوگوها در تصمیم گیری و تغییر نگرش مشتریان نسبت به نوع خدمات شرکت ها بسیار موثر هستند. اگر بخواهیم لوگویی جذاب و زیبا طراحی کنیم باید نکاتی را رعایت کنیم. در ادامه مطلب به 6 قانون اساسی که در طراحی لوگو جزء ضروریات است می­پردازیم:

 

1- قبل از طراحی لوگو خلاقانه بیندیشید

لوگوها نقطه­ ی شروع و پایان یک برند در نگاه مخاطبان هستند در نتیجه تسخیر ذهن­ ، قلب و نگاه بیننده ­ها مهم ترین تفاوت بین یک تجارت موفق و شکست خورده است. قبل از طراحی لوگو باید زمان زیادی برای فکر کردن و طراحی صرف کرد. باید توجه داشت که هیچگاه اولین اتود یا طرح اولیه بهترین نخواهد بود.

 

2- در طراحی لوگو نام برند یا زمینه فعالیت شرکت درج شود

در طراحی لوگوی حرفه­ ای با استفاده از المان­های مرتبط با نوع محصولات ، زمینه فعالیت شرکت­ها را مشخص کنید یا به طور مستقیم نام برند را در لوگو طراحی کنید. به کارگیری این تکنیک مهم باعث سرعت بخشیدن به شناخته شدن شرکت­ یا ارگان­ها می­شود. برای درک بهتر به تصاویر زیر توجه کنید.

 

3- انعطاف پذیری در طراحی لوگو

در طراحی لوگو هر چقدر لوگوی ما ساده تر طراحی شود تجزیه و تحلیلش برای مخاطب راحت تر است و بسیار سریع در ذهن­ها ثبت می­شود. طراحی لوگو باید به گونه ای باشد که در طول زمان با تغییرات انجام شده ، هویت خود را ثابت نگه دارد و به روز و آپدیت شود.

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۱۴
  • ۲۵۶ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی