بامانا برای همه سلیفه ها

قالیشویی و قالیشویی در تهران

بامانا برای همه سلیفه ها

قالیشویی و قالیشویی در تهران

بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست ، پدافند غیرعامل ، آتش نشانی ، تجهیزات آتش نشانی ، تجهیزات ایمنی ، کپسول آتش نشانی ، دوربین مداربسته ، بهداشت حرفه ای ، مجله ایمنی ، ایمن ، امنیت ، حفاظت ، حفاظت و امنیت ، اخبار ایمنی ، اخبار محیط زیست ، اخبار بهداشت ، مدیریت بحران

پیوندهای روزانه
بازاریابی محتوا یا Content Marketing یکی از بهترین روش هایی است که با استفاده از آن می توانید مخاطبان خود را به کسب و کارتان جذب کنید. در واقع امروزه بازاریابی محتوا مثل یک قلاب عمل می کند. از طریق تولید محتوای سودمند برای مخاطبان خود می توانید افراد زیادی را به سمت کسب و کار خود سوق دهید. در این مقاله که از آویناوب منتشر شده است قصد دارم در مورد بازاریابی محتوا و اهمیت استفاده از آن در کسب و کارهای آنلاین صحبت کنم. پیشنهاد می کنم در این مقاله هم همراه من باشید.
اهمیت استفاده از بازاریابی محتوا در کسب و کارهای آنلاین

بازاریابی محتوا یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی است که صرفا با تولید محتوای مورد نیاز مخاطبانتان در قالب های مختلف می توانید با مخاطبانتان در تعامل باشید. هر وقت صحبت از تولید محتوا می شود فکر همه به سمت نوشتن مقاله می رود. اکثر افراد ، تولید محتوا را در قالب تولید محتوای متنی یا همان مقاله نویسی می بینند. در صورتی که دیگر فرمت های محتوایی مثل ویدئو و پادکست طرفدارهای بیشتری نسبت به محتوای متنی دارند. سایت هایی مثل “سبکتو” از طریق تولید فایل های صوتی در قالب پادکست اقدام به تولید محتوای سودمند برای مخاطبان خود کرده اند. سوال من از شما این است که آیا همین مقاله ای که الان در حال مطالعه آن هستید به صورت صوتی در اختیار شما بود راحت تر نبودید؟ در ادامه مواردی را عنوان می کنم تا با اهمیت این روش بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای آنلاین بیشتر آشنا شوید.
1.کم هزینه بودن

هزینه تولید محتوا نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی خیلی ارزان تر است. شاید پیش خود فکر کنید برای تولید محتوای ارزشمند باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید. در بسیاری از مواقع این طور است ولی نسبت به هزینه های دیگر روش های تبلیغاتی مثل تبلیغات کلیکی بسیار ارزان تر است. از این بابت می گویم که تولید محتوا برای شما بسیار ارزشمند تر و ماندگار تر از مثلا تبلیغات یک ماهه در یکی از سایت های پر طرفدار است. به خاطر اینکه تولید محتوا برای شما مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت می ماند. از طریق تولید محتوای ارزشمند می توانید بسیاری از هزینه های اضافی خود را که مثلا صرف تبلیغات می کنید را حذف کنید و به جای آن به صورت دراز مدت سرمایه گذاری کنید.
حتما بخوانید نکات طلایی در تجارت الکترونیک
2.کاربر پسند بودن

هنگامی که شما یک مقاله با عنوان “چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟” می نویسید به این فکر کرده اید که چند نفر به دنبال پاسخ این سوال هستند؟ اگر در مقاله خود به صورت کاملا دقیق و جامع به پاسخ این سوال پرداخته باشید مطمئن باشید مورد توجه بسیاری از مخاطبان شما قرار می گیرد. بازاریابی محتوا دقیقا یعنی همین. یعنی برای مخاطبانتان محتوا تولید کنید نه چیز دیگری! یکی از دلایل استفاده از بازاریابی محتوا در کسب و کارهای آنلاین این است که محتوای تولید شده کاربر پسند است. زمانی که محتوای تولیدی شما کاربر پسند باشد اولین قدم را برای جلب اعتماد مخاطبانتان بر داشته اید. مخاطبانتان به شما اعتماد می کنند و مشتاق می شوند تا با دیگر خدمات کسب و کار شما نیز آشنا شوند. شاید دیگر خدماتی که ارائه می کنید پولی باشد.
3.قابلیت ویروسی شدن

بازاریابی محتوا پتانسیل ویروسی کردن محتوای شما را دارد. اینفوگرافیک هایی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخند را تا به حال دیده اید. از همین مسئله می توان به این قضیه پی برد که هر گونه محتوایی قابلیت ویروسی شدن را دارد ولی به شرط اینکه جذاب و ارزش افزوده ای برای مخاطب داشته باشد. زمانی که من از محتوایی که به دستم رسیده است خوشم می آید و حس می کنم به درد دیگران هم می خورد آن را سریعا برای دیگر دوستانم هم ارسال می کنم. اگر توانایی تولید محتوای یونیک و ارزشمندی را داشته باشید فرقی هم نمی کند در چه زمینه ای باشد، مطمئن باشید که توسط دیگر کاربران به اشتراک گذاشته می شود. اگر به این قضیه شک دارید همین حالا به لینکدین خود سر بزنید و محتواهایی که چندین بار به اشتراک گذاشته اند را ببینید.

ادامه مطلب
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی