هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

کاربرد ساندویچ پانل در صنعت ساختمان سازی

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۶ ق.ظ
کاربرد ساندویچ پانل در صنعت ساختمان: ساندویچ پانل (sandwich panel) دارای سه نوع ساندویچ پانل سردخانه ای، ساندویچ پانل سقفی و دیواری می باشد و ساختاری ترکیبی دارد. در این سازه لایه ای نرم بین دو لایه خارجی قرار دارد. ساندویچ پانل ماموت در انواع کانکس، کارگاه ها، سردخانه ها، هتل و غیره … کاربرد دارد. ساندویچ پانل ها را با بهترین کیفیت از صنعت پوشش خریداری نمایید.
کاربرد ساندویچ پانل در صنعت ساختمان سازی

کاربرد ساندویچ پانل در صنعت ساختمان سازیساندویچ پانل در ابتدا آنچه را که در ذهن تداعی می کند ساندویچ های خوراکی می باشد، این ابزار خوراکی نیس اما شباهت زیادی به نوع خوراکی خود دارد. این سازه بسیار سبک بوده و متشکل از ۲ لایه ورق استیل است که بین این دو ورق استیل را لایه ای عایق پوشانده است که معمولأ از جنس پلی یورتان است. سازه ساندویچ پانل در مقابل رطوبت، حرارت و برودت مقاوم است. گروه صنعت پوشش یکی از بهترین سازندگان ساندویچ پانل می باشد.

با علم به اینکه امروزه صنعت ساختمان در حال توسعه می باشد و با توجه به مزایایی که از ساندویچ پانل در بالا گفته شد، کاربرد ساندویچ پانل نیز در صنعت ساخت و ساز افزایش می یابد و مورد توجه مهندسان این حیطه قرار می گیرد.
بیشترین کاربرد ساندویچ پانل در صنعت ساختمان، مدارس، بیمارستان ها، منازل مسکونی، نمازخانه ها، کانکس های نگهبانی و گلخانه ها می باشد.
انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل پلی استایرن
ساندویچ پانل پلی یورتان PU
ساندویچ پانل فوم فشرده XPS
ساندویچ پانل پشم یشم و پشم سنگ

ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۲۹
  • ۱۰۲ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی