هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

انتخاب کارت دعوت مهمانان برای عروسی

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۴ ق.ظ
انتخاب کارت دعوت مهمانان برای عروسی اولین قدم برای عروسی تعیین تاریخ عروسی و تشریفات مجالس آن میباشد که بعد از همه برنامه ریزی ها برای آن روز است. اگر تعداد محدود مهمان دارید باید اطلاعات راجبع تاریخ عروسی، زمان و محل برگزاری مراسم با یک کارت دعوت به آن ها بدهیم. باید برای مهمانان خود ارزش قائل شوید و این کارت دعوت ها ارزش چاپ کردن را دارد حتی اگر تعداد مهمانانتان کم باشد.
انتخاب کارت دعوت مهمانان برای عروسی

در بعضی کشور ها مرسوم است که داخل کارت دعوت از کارت پاسخ به دعوت هم استفاده میکنند، تا مهمانان خبر حضور یا عدم حضور خود را به اطلاع شما برسانند که فواید مهمی دارد مثلا میتوانیم از تعداد دقیق میهمانان مطلع شویم و قطعا اطلاع از تعداد شرکت کنندگان در مراسم عروسی بر کیفیت سرویس دهی به مهمانان بسیار موثر خواهد بود. با وجود اینکه داشتن پاسخ به دعوت الزامی نیست میتوانیم از آن برای مهمانان بزرگتر استفاده کنیم.

انتخاب کارت دعوت مهمانان برای عروسی


اهمیت نوشتن برنامه ها در کارت دعوت

نوشتن بعضی برنامه ها ی عروسی که مهمانان هم در آن حضور دارند این امکان را به ان ها میدهد تا از برنامه ها و ترتیب آن ها مطلع شوند. و اما… قید برنامه ها برای مراسم های صمیمانه و کوچک الزامی نیست. اما برای مهمانی های بزرگ و رسمی تر که برنامه متعدد و بیشتری وجود دارد اختصاص صفحاتی برای درج کردن برنامه ها ضروری نه ولی بهتر است که قید شود. خصوصا اگر برنامه های ویژه ای برای آن شب بخواهید داشته باشید.

ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۲۶
  • ۱۲۳ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی