هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

وظایف پدر عروس در روز عروسی

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ق.ظ
وظایف پدر عروس در روز عروسی و تشریفات عروسی فرزندان پدر و مادر ها بعد از ازدواج فرزندان مسئولیتی هایی بر عهده دارن، که این مسائل را باید راعت کنند که زتدگی فرزندشان بهتر شکل گیرد. که یکی از آن وظایف را در اینجا میخوانیم، شما مسئولید که از دخالت کردن بیجا در زندگی آنها خود داری کنید. شما ناظر باشد تا آن ها به شما احتیاج پیدا کنند.
وظایف پدر عروس در روز عروسی

بهتر است در مورد مسائل مالی خیلی دقیق و ریز بین باشید و اگر قرار است به دخترتان کمکی کرده باشید مراقب باشید غرور آقا دامادتان جریحه دار نشود. و مراقبت از آن ها طوری نشود که اثر معکوس بر زندگیشان بگذارد، اگر برایتان مقدور است قسمتی از منزلتان را به طور مستقل به فرزندی که تازه ازدواج کرده و در جستجوی مسکن برای مستقل شدن است را اختصاص بدهید.

اگر زمانی که دخترتان با دامادتان یا پسرتان با عروستان خدای نکرده اختلافی بینشان بوجود آمده شما چنین وانمود کنید که چیزی نمیدانید تا مسئله به مرور زمان بین آن ها حل شود، اگر دخالت و کنجکاوی نکنید احترامتان بیشتر حفظ میشود.
در روز عروسی پر عروس وظایفی دارد

وظایف پدر عروس در روز عروسی
او را تا سفره عقد همراهی کنید

با این کار شما دخترتان را به خانواده داماد و دااد میدهد، وظیفه شما ان است که عروس خانم را همراهی کرده و او را تا محل برگزاری عقد و تشریفات مجالس برده و با او وارد ساختمان مراسم شوید جایی که داماد منتظر است. وظایف پدر عروس در روز عروسی شرایط ممکن است کمی احساسی شود و شما بخواهید چند حرف پدر دختری به عروس خانم بزنید اما مگر می‌خواهید او اشک هایش بریزد؟ وقتی به مراسم رسیدید او را بغل کنید و به او بگویید که بینهایت زیبا شده است. و برای او آرزوی خوشبختی کنید.

ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۱۹
  • ۱۹۵ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی