هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

افزونه اتصال وردپرس به تلگرام

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۸ ب.ظ

تلگرام یک سرویس پیام‌ رسان متن‌ باز چندسکویی مبتنی بر رایانش ابری است که کاربران تلگرام می‌توانند پیام‌ها ، تصاویر ، ویدیو و اسناد تبادل کنند. تلگرام یکی از سریعترین  و جدیدترین مسنجر در سطح وب باشد. آقای امیر موسوی افزونه وردپرس ساخته اند که با کمک آن می توان سایت وردپرس خود را به تلگرام وصل کرده و تمامی پیام ها و اتفاقات را چک کرد. با ما باشید.

 

 عملکرد افزونه

در این افزونه هر ایمیلی که از سمت سایت شما ارسال شود ، متن آن نیز به تلگرام شما ارسال خواهد شد. حتی اگر کسی از طریق فرم تماس برای شما ایمیلی ارسال کند شما بر روی تلفن همراه خود ، در نرم افزار تلگرام آن را مشاهده خواهید کرد. این افزونه پیام ها را در جایی ذخیره نمی کند و بلافاصله از سرور حذف خواهد شد.

افزونه را در مسیر نمایش » افزونه ها نصب و فعال سازی کنید. پس از فعال سازی افزونه ، پیامی در بالای صفحه پیشخوان مشاهده خواهید کرد که بصورت ” کد api_token شما تنظیم نشده است. لطفا به تنظیمات TWP بروید و آن را تنظیم کنید. ” می باشد. شما برای تنظیم کردن این مورد بر روی گزینه ی ” تنظیمات TWP ” در سمت راست پنل وردپرس خود کلیک کنید.

 

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۲۴
  • ۱۳۲ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی