هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

به گزارش مجله حریق و نجات(ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق)، آشکارسازهای Talentum در مقیاس گسترده‌ ای از محیط‌ های خطرناک یا حساس، شامل تأسیسات بازیافت، کارخانه‌ های نساجی، پتروشیمی‌ ها و آشیانه‌ های هواپیما مورد استفاده قرار گرفته‌ اند. FFE حتی این محصول را برای حفاظت از حریق خودروی فراصوتی Bloodhound سازگار کرده است. فواید منحصر به‌ فرد دتکتور دوتایی UV/IR Talentum شامل موارد زیر است:

  • قابلیت تشخیص آتش در کسری از ثانیه، حتی پیش از اینکه دود تولید شود(یا حریق‌ های بی‌ دود) از دامنه وسیعی از مواد من‌ جمله: کاغذ، پلاستیک، لاستیک، منسوجات و چوب با اطمینان از اینکه آتش‌ سوزی‌ ها از بدو شروع تحت کنترل می‌ مانند.
  • برخلاف کاشف‌ های معمولی شعله که در منطقه محدودی از یک طیف متمرکز هستند، فناوری Talentum’s Broadspectrum از اشعه نامرئی فرابنفش تا فروسرخ را حتی با تشخیص مشخصات نوع شعله، شناسایی می‌ کند.
  • آن‌ها به اثرات نور خورشید، نور مصنوعی، جرقه‌ های الکتریکی و لامپ‌ های فرابنفش حساس نیستند.

ترکیب این مشخصات باهم، از Talentum، کاشف شعله‌ای با عملکرد عالی همه‌ جانبه، حساس به انواع سوخت، مصون از قرائت اشتباه و در دسترس با هزینه کمتری از دستگاه‌ های شعله استاندارد، ساخته است.

 

کاشف شعله Talentum شرکت FFE نامزد دریافت جایزه مجله اینترنتی Tomorrow’s FM

در ماهنامه مهندسی حریق می خوانید:

دکتر Mark Osborne مدیرعامل FFE می‌گوید: “ما بسیار خوشحالیم که نامزد این جایزه شدیم. Talentum واقعاً منحصر به‌ فرد است و پروژه Bloodhound تنها نمونه‌ ای از تطبیق‌ پذیری آن است. ما یک محصول صنعتی را برداشتیم و آن را به‌ طور مؤثر برای هر کاری توسعه دادیم. یک جنگنده جت / ماشین مسابقه‌ای/ فضاپیما ترکیب شد. رولزرویز و جگوار هر دو در ماشین‌ هایشان موتور خودشان را دارند و برند خودرو روی آن حک‌ شده، اما Talentum نه‌تنها مورد اعتماد Bloodhound بوده است بلکه اعتماد سایر برندها را نیز جلب کرده است. تقریبا کاشف شعله دیگری وجود ندارد که قادر باشد چنین کاری را انجام دهد.

 

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۰۱
  • ۱۱۷ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی