هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

برندینگ چیست؟

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ق.ظ

طبق تعریفی که انجمن بازاریابی AMA آمریکا دارد، برندینگ مجموعه ای تشکیل شده اس نام، لوگو، علامت، طراحی، رنگ بندی و یا ترکیبی از آنها است که برتری ها و خدمات هر تجارتی را هویت می بخشد. در عمل برندینگ تفاوت های شما را به شرکت های بسیار دیگر مشخص کرده و قطعا کسی که برندینگ انجام داده باشد و خود را برند کرده باشد، از باقی نام ها متمایز می شود. بنابراین برندینگ درباره رقابت بر سر مشتری و شتیوق آنها به انتخاب محصولات و خدمات شما در میان رقبا نیست، بلکه ایجاد چشم انداز و ذهنیت نسبت به تجارت خود در مشتریان است. برندینگ را می توان با عملیات بسیار گسترده ای آغاز کرد و ادامه داد. یکی از این اقداماتی که می توان به آن اشاره کرد، طراحی سایت است. با طراحی سایت می توانید برند خود را وارد دنیای مجازی کنید و ورود به دنیای مجازی باعث می شود حضور خود را در این دنیا تثبیت کنید. فرض کنید کسی نام شرکت شما را در اینترنت جستجو کند، چه می شود اگر شما لینک اول نباشید؟ قطعا جلوه مناسبی نخواهد داشت. ولی اگر نام شما پس از جستجو اولین لینک باشد و به شکلی زیبا به نمایش درآید، تصویر مناسبی در ذهن مخاطب شکل میگیرد.

دستاوردهای برندینگ مناسب می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • پیام و شعار شما را به خوبی منتقل میکند
  • اعتبار شما را تایید کرده و افزایش میدهد
  • هویت مناسب برند مشتریان را به راحتی متقاعد خواهد کرد
  • وفاداری مشتریان به شما را افزایش میدهد
  • برقرای ارتباط عاطفی و ایجاد حس شناخت در مشتریان

.

اهمیت برندینگ در چیست؟

جهت موفقیت در برندینگ باید نیاز های مشتریان را به خوبی بشناسید و استراتژی برند شرکت خود را در هر زمان متناسب با آن برنامه ریزی کنید. برندینگ شما با تجربیات و برداشت های قبلی مشتریان از بازار در ارتباط است و در کنار جذب عده ای بسوی شما، مشخصا بخشی از مشتریان را از شما دور خواهد کرد. برندینگ موفق باید هر روز در تلاش برای جلب مشتریان و جذب مشتریان جدید باشد. این کار تنها در سایه تحقیقات میدانی درست، رضایت مشتریان و بررسی عملکرد و تعیین استراتژی تبلیغاتی صحیح امکان پذیر است. در عمل، مدیریت برند پایه و اساسی مناسبی را برای بازاریابی و ارتباطات شما ایجاد خواهد کرد که عدم توجه به آن ممکن اس شما را از رقیبانتان عقب بی اندازد.

بازسازی یک برند

ممکن است شما در حال حاضر برند خود را تعریف و معرفی کرده باشید ولی از نتایج و دستاوردهای آن راضی نباشید، بازسازی و بهبود برندینگ مرحله ای حساس و مهم در تاریخ هر تجارتی خواهد بود و کوچکترین اشتباه ممکن است موجب از دست رفتن مشتریان کنونی شما گردد ولی در نقطه مقابل برندینگ حرفه ای و مشاوره با متخصصین امر میتواند تجارت شما را متحول کرده و مشتریان شما را تا چندین برابر افزایش دهد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۱۲
  • ۱۱۶ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی