هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

تجهیزات ترافیکی در فصل زمستان

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵ ق.ظ

تجهیزات ترافیکی در فصل زمستان: همانطور که میدانید، در فصل زمستان بدلیل بارش هایی که بصورت باران و برف ایجاد می شود، خطرات زیادی بخصوص در جاده ها صورت می گیرد. از این رو علاوه بر کنترل سرعت با تجهیزات ترافیکی، می بایست به علائم ترافیکی دقت نموده و همچنین تجهیزات ترافیکی مطابق با فصل زمستان را در جاده ها برون شهری و درون شهری تغییر داد.

تجهیزات ترافیکی در فصل زمستان

این تجهیزات ترافیکی در فصل زمستان با فصل های دیگر تفاوت هایی دارد. بدلیل بارش هایی که در این فصل صورت می گیرد باید این تجهیزات و علائم تغییر کرده و مناسب با همان فصل نصب گردد. در ادامه برخی از این تجهیزات ترافیکی را در وبسایت بازار نگین رازی شرح خواهیم داد.

تجهیزات ترافیکی پاشنده ضد یخ هوشمند در سطح روسازی

این وسیله بطور هوشمند با تغییرات سطح دما و همچنین کنترل مرکزی هنگامی که دمای هوا به زیر صفر می رسد با پاشیدن مواد ضدیخ و نمک بر روی سطوح روسازی مانع از یخ زدگی جاده باعث عدم کنترل وسایل نقلیه(قوسها) توصیه می شود. در تصویر زیر نمونه ای از این تجهیزات ترافیکی که در کشور آمریکا مورد استفاده قرار گرفته شده است نشان داده شده.

تجهیزات ترافیکی خودروها در فصل سرما

علاوه بر اینکه تجهیزات ترافیکی در جاده ها باید قرارگرفته و فعالیت های آنها توسط مامورین انجام شود، خودروها نیز موظف اند تا تجهیزات ترافیکی مورد نظر را در بهمراه خود داشته باشند. این تجهیزات ترافیکی شامل لاستیک های یخ شکن نیز می شود. این لاستیک ها کمک می کند تا خودرو در برف دچار لغزندگی نشود. همچنین وجود شبرنگ های ترافیکی در خودروها الزامی است تا در صورتی که خودرو دچار سانحه شده یا دچار نقص فنی شد، از این تجهیزات جهت روشنایی در شب ها استفاده کرده و خودروهای دیگر از وجود این تجهیزات ترافیکی آگاه شده و اصابتی با آن ها صورت نگیرد.

تابلوهای (اخطاری هشداردهنده):

این علائم و تجهیزات ترافیکی به منظور رعایت اصول ایمنی توسط رانندگان، برای حفظ و سلامت خودشان و سرنشینان خودروهایشان نصب می شود و هدف آن اخطار به رانندگان در مورد خطرات احتمالی در مسیر است. گذشت از این خطرات نیاز به احتیاط بیشتر از جانب استفاده کنندگان از راه دارد و ممکن است کم کردن سرعت و یا به کاربردن تدابیر یکدیگر لازم باشد.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی