هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

چگونه فیلم عروسی دیدنی داشته باشیم

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ب.ظ

فیلم عروسی: شب عروسی معمولا برای هر فردی تنها یک بار انجام می شود و تمام عروس و داماد ها دوست دارن که مراسم به یاد ماندنی داشته باشند. فیلم عروسی نقش مهمی در یادآوی خاطره ی عروسی برای آن ها دارد بنابراین بسیار مهم است. فیلم عروسی را می توان با روش هایی جذاب تر نمود. اول در مرحله فیلمبرداری است که باید در آن قسمت به نورپردازی، تزئینات فضا، آرایش، لباس عروس و داماد، موسیقی و جلوه های ویژه دقت خاصی نمود. در مرحله بعد از فیلمبرداری هم کارهای ویرایش و میکس روی فیلم انجام می شود.

تزئینات داخلی فضا

فضایی که تشریفات عروسی برای برگزاری مراسم در اختیار عروس و داماد ها قرار می دهد، باید زیبا باشد. تزئینات داخلی، گل آرایی، نورپردازی، رنگ آمیزی، دکور میز و صندلی ها و …. نقش بسزاییدر زیبایی فضا دارد. از طرفی دیگر فیلم عروسی هم با وجود یک فضای زیبا و تزئین شده دیدنی تر خواهد شد.

انتخاب موزیک عروسی

موسیقی یکی از عناصر بسیار مهم برای جذابیت بیشتر فیلم عروسی می باشد. اما نوع موسیقی باید مطابق با فضایی که فیلمبرداری در آن انجام می شود، انتخاب شود. به طور مثال برای قسمت پایکوبی موسیقی های شاد کاربرد دارد. در حالی که برای قسمت قدم زدن عروس و داماد یک موسیقی آرامش بخش بهترین گزینه می باشد.

شفاف کردن فیلم

اگر قسمتی از فیلم شفاف نیست، می توان با استفاده از نرم افزار گرافیکی این قسمت ها را شفاف تر نمود. و همین طور اگر دوربین در دست فیلمبردار به هنگام تصویربرداری بلرزد، فیلم خراب می شود. اما با استفاده از امکانات نرم افزار مخصوص گرافیکی تدوین فیلم می تواند براحتی لرزش را از بین برد.

شما می توانید مسئولیت تمام کارهایی که گفته شد را به یک تشریفات مجالس یا موسسه تشریفات عروسی که تخصص لازم را در ارائه این موارد داشته باشد واگذار نمایید.

 

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۰۸
  • ۱۲۵ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی