هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

همه چیز درباره سفره عقد

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ق.ظ

سفره عقد: پیشینه ی مراسم عقد برمی گردد به دوران ایران باستان که پس از مراسم شیرینی خوران و آشنایی خانواده ها با یکدیگر صورت میگرفت. هنوز نیز در تشریفات عروسی از آن استفاده می شود. رسم بر این بوده و هست که هزینه ی مراسم عقد و عروسی بر عهده ی داماد باشد و عروس جهیزیه به خانه ی داماد بیاورد.

سفره عقد در مراسم عروسی

در زمان قدیم سفره ی عقد توسط خانواده ی زوجین چیده میشد. به این ترتیب که خانواده ی داماد آن را تهیه کرده و ژس از ان در مراسم بله برون آن را به منزل عروس می بردند و در ادامه وظیفه ی چیدمان آن بر عهده ی خانواده ی عروس بود.

گل آرایی در تشریفات مجالس بسیار مهم است. برای گل آرایی سفره عقد می توانید به یک گل فروشی مراجعه کرده و بسته به اندازه ی سفره و همچنین ترکیب رنگ آن، چند سبد گل سفارش دهید. استفاده از شمع را فراموش نکنید. بهتر است شمع هایی که استفاده می کنید کند سوز و دارای محفظه باشند. می توانید از تعداد زیادی شمع وارمر که هزینه ی کمی هم دارند دور تا دور سفره استفاده کنید که بسیار خاص و شیک است. در استفاده از شمع ها بسیار دقت نمایید که در مسیر رفت و آمد و همچنین نزدیک به لباس عروس نباشند.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی