هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

چگونه رضایت گوگل را جلب کنیم؟

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱ ب.ظ

چگونه رضایت گوگل را جلب کنیم؟ همیشه یکی از دقدقه های مدیران در طراحی سایت، حضور پررنگ در جستجوگرهایی مثل گوگل بوده و هنوز هم هست. طی تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، ۹۰ درصد از کاربران در فضای مجازی، وب سایت های مورد نظر خود را در جستجوگرهایی نظیر گوگل میابند که فقط سه لینک اول را مشاهده می کنند. پس در اینجا ارزش سئو در طراحی سایت مشخص می شود. موضوع مهم در بهینه سازی جلب رضایت گوگل نیز هست. گوگل به شدت این موضوع برایش مهم است که یک وب سایت چگونه از ابتدا به درجه بالاتر می رسد. راه های بسیار زیادی برای رشد وب سایت در کمترین زمان وجود دارد، ولی گوگل به آنها ربته نمی دهد و امکان پنالتی شدن این وب سایت ها بسیار زیاد است. پس بهتر است رضایت گوگل را در این قضیه جلب کنیم.

بهینه سازی وب سایت

اول از هرچیزی باید وب سایت خود را بهینه کنیم. بهینه سازی سایت می تواند از لحاظ سرعت بارگزاری، نوع سرور و در دسترس بودن آن و همچنین رعایت قوانین سئو می باشد. وب سایت شما باید استاندارد های موردنیاز را در زمینه سئو داشته باشد. استفاده از هدینگ یک و دو به تعداد مورد نیاز، متن های کافی، تصاویر بهمراه تایتل و در نهایت حجم صفحه اصلی وب سایت. تمام این ها مباحث بهینه سازی سایت هستند که می تواند به رشد وب سایت شما کمک شایانی کند. اگر تمام موارد را به نحو احسنت انجام دهید، توجه گوگل را به خود جلب کرده اید.

چگونه رضایت گوگل را جلب کنیم؟

پس از این که از بهینه شدن وب سایت خود مطمئن شدیم و تمام قوانین سئوی آف پیج و آن پیج را رعایت کردیم، می توانیم با خیال راحت به تولید محتوای مفید کنیم. محتوای تولیدی باید دارای بیش از ۸۰۰ کلمه باشد و کلماتی که بر روی سئو خود کار می کنید را به صفحات خود لینک دهید و گاهاً آن ها را بولد کنید تا بیشتر دیده شوند. در هر ۱۰۰ کلمه می توانید یک کلمه را لینک کنید. این لینک ها باید به صفحات وب سایت شما باشد و دقت داشته باشید که تایتل در آن ها  وجود داشته باشد. علاوه بر تولید محتوای مفید بهمراه لینک سازی، مورد دیگری که می تواند نظر گوگل را به وب سایت شما جلب کند، ایجاد بکلینک های سالم است. بکلینک سالم به بکلینکی گفته می شود که توسط روبات ثبت نشده باشد. روبات ها قادر هستند تا بکلینک های زیادی را در مدت زمان بسیار کم ثبت کنند و این از نظر گوگل خطا محسوب می شود و ممکن است وب سایت شما در لیست سیاه گوگل قرار بگیرد. پس بکلینک ها را باید با حوصله بسیار زیاد در وب سایت های مشابه ثبت کنید. سعی کنید در وب سایت های علمی مشابه حتما اقدام به لینک سازی صحیح داشته باشید. وب سایت های علمی که با دامنه های edu. هستند از نظر گوگل ارزش زیادی دارد و با ثبت لینک در آن وب سایت ها، گوگل توجه زیادی به شما خواهد داشت. کلام آخر این که اصلا به روش هایی که راه صد شبه را یک شبه طی می کند نروید، زیاد از نظر گوگل این نوع وب سایت ها وب سایت های متخلف هستند و علاوه بر این که رشد نمی کنید، امکان پسرفت شما در سئو سایت زیاد است.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی