هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

نسخه نمایشی کوادکوپتر Drone برای امداد دریایی

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ب.ظ

برای اولین بار در دنیا، با دریافت اعلام کمک اضطراری از یک تلفن هوشمند در دریا، یک کوادکوپتر به‌طور خودکار از خط ساحلی ایرلند، جهت جستجو و موقعیت‌ یابی محل وقوع سانحه به پرواز درآمد.
این مانور برنامه‌ ریزی‌ شده در دهکده Crosshaven شهر Cork در جنوب غربی ایرلند در تاریخ ۱۳ فوریه به نمایش درآمد که شامل یکپارچه‌ سازی سه سامانه فن‌ آوری برای اعلام‌ خطر، جستجو و واکنش در شرایط اضطراری بود. در طول پرواز، حسگرهای کوادکوپتر، اطلاعات موقعیت‌ یابی را به مرکز عملیات اضطراری مخابره می‌ کردند تا جهت واکنش هماهنگ شوند.
به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق: این مانور تعدادی از قابلیت‌ های این سامانه، ازجمله نحوه هشداردهی سوانح توسط اپلیکشن Safetrx نصب‌ شده روی گوشی تلفن همراه، اطلاعات کاربر یعنی موقعیت GPS وی و ردیابی تسهیل شده برای هر دو کنسول Safetrx و کوادکوپترهای DAR و D4H را نمایش داد. Safetrx یک پلت فرم ایمنی دریایی اثبات‌ شده است و اپلیکیشن جستجو و امداد دریایی آن بیش از ۶۹۵۰۰۰ ساعت اطلاعات مورد استفاده در سراسر دنیا را ثبت و ضبط نموده است.

در مجله حریق می خوانید: یکپارچه‌ سازی بسیار سریع سه راهکار، ماحصل طراحی یک نرم‌افزار قابل‌ انعطاف پشتیبان هر سه سیستم و تعهد شرکت‌ های درگیر در ساخت پلتفرم ASR می‌ باشد.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی