هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، نخستین کنفرانس آخرین یافته ها و تجربیات در تعالی مدیریت نگهداری و تعمیرات در ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۳۹۶ در تهران برگزار خواهد شد.

با حمایت و همکاری دانشگاههای معتبر داخلی، دانشگاه سویا و موسسه INGEMAN اسپانیا و جمعی از دست اندرکاران امور نگهداری و تعمیرات در صنایع مختلف کشور ، کنفرانس “آخرین یافته ها و تجربیات در تعالی مدیریت نگهداری و تعمیرات” طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۳۹۶ در شهر تهران برگزار خواهد شد. در شرایط فعلی حاکم بر سازمانهای داخلی، تعالی نگهداری و تعمیرات بعنوان یک راهکار اجرایی موثر در کاهش قیمت تمام شده تولید و خدمات، افزایش آماده بکاری و بهبود عملکرد تجهیزات و ایجاد محیط کار ایمن و پاک ، بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. دست اندرکاران کنفرانس با دعوت از مشاورین برجسته داخلی و بین المللی به دنبال ارائه مجموعه راهکارهای هدفمند برای تعالی نت بوده تا به کمک الگوبرداری از تجربیات موفق ، زمینه بهبود شرایط کسب و کار سازمانهای ایرانی فراهم گردد.

در مهندسی حریق می خوانید: حاضرین در کنفرانس شاهد رویکردی جدید در تشریح راهکارها خواهند بود تا امکان بهره برداری هرچه بیشتر از مباحث ارائه شده بوجود آید. هدایت این کنفرانس برعهده آقای پروفسور کرسپو مارکز بوده و جمعی از متخصصین داخلی و بین المللی در حوزه تعالی نت با ایشان همکاری خواهند نمود. حضور شما را بعنوان فردی از جامعه بزرگ نگهداری و تعمیرات کشور، در کنفرانس “آخرین یافته ها و تجربیات در تعالی مدیریت نگهداری و تعمیرات” گرامی میداریم . امید است تا مباحث ارائه شده در این کنفرانس برای اصلاح و بهبود سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات و تحقق اهداف استراتژیک سازمان، مفید واقع گردد.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی