هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

چرا باید هاست خود را عوض کنید؟

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۲۲ ب.ظ

قطعاً برای شما هم پیش آمده است که طراحی سایت وردپرسی را در نظر داشته باشید. ابتدا هاست و دامنه خود را تهیه می کنید و پس از آن سایت وردپرسی خود را با قالب موردنظر و نصب افزونه ها کامل می کنیم. در ابتدا شاید فضای ذخیره سازی و همچنین سرور مورد استفاده زیاد به چشم نیاید و بیشتر هدفمان بالا آمدن وب سایت بصورت دلخواهمان باشد. اما پس از مدتی سرعت بارگزاری سایت و همچنین قطع شدن های گاه و بیگاه وب سایت و همچنین خطاهای سرور باعث می شود تا به این فکر بیافتید که سرور و هاستیگ خود را عوض کنید.

دان شدن سرور

دان شدن سرور بدترین اتفاقی است که می تواند برای شما پیش آید و تمام زحمات شما را در سئو از بین ببرد. بازدیدکنندگان از وب سایت هایی که مدام قطع می شوند و سرعت بارگذاری پایینی دارند فراری هستند. پس اگر بر روی بهینه سازی وب سایت خود کار می کنید و قصد از دست دادن کاربرا وب سایت خود را ندارید، بهتر است سرور خود را به سرور قدرتمند های لینوکس مخصوص وردپرس انتقال دهید.

کاهش سرعت سایت

و در نهایت به آزاردهنده ترین مشکل سرورها می رسیم 🙂 تنها دلیلی که می تواند ما را قانع کند تا برای هاست هزینه بیشتری را متحمل شویم همین موضوع است. سرورهای اشتراکی متاسفانه بدلیل مشترک بودن میان برخی کاربران سرعت بارگزاری وب سایت شما محدود می شود. در صورتی که این موضوع برایتان بسیار مهم است، پیشنهاد می کنیم هاست اختصاصی تهیه کنید.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی