هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، اداره‌ کل ایمنی و آتش‌ن شانی اجرای سه‌ پروژه بزرگ به اعتبار ۵۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را در دستور کار خود قرار داده که در سال جاری افتتاح می‌ شوند. با اجرای این پروژه‌ها، فرودگاه‌ های ایران به تجهیزات ایمنی و آتش‌ نشانی جدید و روز دنیا مجهز می‌ شوند.
به گزارش روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران؛ اداره‌کل ایمنی و آتش‌ نشانی در سال ۹۶ اجرای سه پروژه بزرگ را به انجام می‌ رساند. پروژه خرید ۱۲ دستگاه خودروی پیشرفته کف‌ ساز آتش‌ نشانی فرودگاهی با اعتبار ۴۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تا ۱۵ اردیبهشت‌ ماه ۹۶ به پایان رسانده و همه خودروها را در اختیار فرودگاه‌ های نیازسنجی شده قرار می‌ دهد. این پروژه از ۲۶ مهرماه ۹۴ آغاز شده است.

در مهندسی حریق می خوانید: همچنین تجهیزات ایمنی و آتش‌ نشانی در قالب ۷ قرارداد به اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۱۱ ماه خریداری می‌ شود. این پروژه از دهمین روز اردیبهشت‌ ماه ۹۶ قابل بهره‌ برداری است.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی