هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

حفط محیط زیست، مسئولیت نسل آینده

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

کلانتری در نخستین گردهمایی دانشجویان حامی محیط زیست به توسط جهاد دانشگاهی استان لرستان برگزار شده بود گفت: نسل آینده باید مسئولیت پذیر و پاسخگوی حفظ محیط زیست باشد و همه اقشار جامعه بخصوص دانشجویان باید درباره محیط زیست و وضعیت آن آگاهی داشته باشند.

وی با اشاره به این که مسئولان باید روی ذهن های پاک مردم سرمایه گذاری کنند افزود: حفظ محیط زیست مربوط به افراد خاصی نیست، بلکه همه در کره زمین ساکن هستیم و باید در حفظ محیط زیست تلاش کنیم.

کلانتری همچنین گفت: در جامعه، حفظ محیط زیست مسئولیت شرعی و قانونی عمومی می باشد و در این راستا این گردهمایی فرصت خوبی برای تشریح وضعیت محیط زیست می باشد.

مدیرکل دفتر آموزش سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: اطلاع رسانی محیط زیست اهمیت بالایی دارد و مردم حق دارند تا از وضعیت آن اطلاع داشته باشند. مردم باید در حفظ محیط زیست مشارکت داشته باشند و آن را حفظ کنند.

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی