هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

وضعیت آب و هوای کشور در روز طبیعت

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

استان های پر بارش کشور

وی با اشاره به اینکه شدت بارش ها در استانهای لرستان، مرکزی، غرب چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه وبویراحمد وشمال و شرق خوزستان، نیمه غربی کرمانشاه، شمال ایلام، نیمه غربی آذربایجان غربی، نیمه شمالی آذربایجان شرقی وارتفاعات البرز در شمال قزوین، البرز و تهران خواهد بود ادامه داد: روز یک شنبه فعالیت این سامانه در کشور بویژه در دامنه های زاگرس و نواحی مرکزی کشور تقویت می شود که بارشها در لرستان، نیمه شرقی ایلام، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال وشرق خوزستان، شمال فارس، نیمه غربی اصفهان، غرب سمنان، جنوب غرب تهران، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و شمال خراسان رضوی شدت بیشتری خواهد داشت.

نفوذ توده هوای سرد

وظیفه افزود: روز دوشنبه سامانه بارشی درنیمه شمالی کشور فعال خواهد بود و بارش ها دراستان های تهران، قم، مرکزی، لرستان، نیمه شرقی کرمانشاه، نیمه غربی سمنان، خراسان رضوی، نیمه شمالی اصفهان و مناطقی از خراسان شمالی، گلستان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت. از امروز تا روز دوشنبه به سبب نفوذ توده هوای سرد، ضمن کاهش دما در نیمه شمالی، بارش ها در مناطق کوهستانی و نقاط سردسیر شمال غرب و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی به صورت برف است.

د؛ همچنین روز دوشنبه ابری و بارش باران و وزش باد در اواخر وقت نیمه ابری با حداقل و حداکثر دمای ۳ و ۹ درجه سانتی گراد خواهد بود.

روز طبیعت

پایگاه خبری بامنا، پیشاپیش این روز مهم را به هموطنان گرامی تبریک گفته و بعنوان یک حامی از محیط زیست، از عزیزان تقاضا دارد تا در این روز صدمات جدی به طبیعت جای جای کشور وارد نکند و در حفظ آن کوشا باشند.

 

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۱۴
  • ۱۰۴ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی