هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

دوره آموزش تخصصی مدیریت ایمنی فرایند PSM

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳ ق.ظ

با توجه به اینکه برخی حوادث بزرگ صنعتی جهان از نقص در سیستم‌های مدیریت ایمنی فرآیند ناشی شده، همواره دولت‌ها تلاش‌های بسیاری را در زمینه بررسی عوامل موثر در حوادث فرآیندی و اثرات آنها نموده‌اند.
به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، در این رابطه انجمن ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (OSHA) هم استاندارد سیستم مدیریت ایمنی فرآیند را برای مواد شیمیایی خطرناک تدوین و ارایه کرده است. هدف از این استاندارد، جلوگیری از انتشار مواد شیمیایی خطرناک حاصل از فرآیند و همچنین کاهش پیامدهای ناشی از آن می‌باشد.
در اینجا فرآیند، هرگونه فعالیت یا ترکیبی از فعالیت‌های مختلف است که شامل استفاده، نگهداری، تولید و جابجایی مواد شیمیایی خطرناک می‌باشد. همچنین مخازن و ظروف مربوط به مواد را نیز در بر می‌گیرد. استاندارد مزبور ایجاب می‌کند که یک برنامه فراگیر مدیریتی به‌کار گرفته شود که متشکل از تکنولوژی‌ها، دستورالعمل‌ها و روش‌های مطلوب باشد.

مهندسی حریق

لذا دوره تخصصی مدیریت ایمنی فرایند PSM فروردین ماه ۹۶ بمدت ۱۶ ساعت و با اعطای گواهینامه از مرکز تحقیقات و تعلیمات وزارت کار برگزار می گردد.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی