هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

آشنایی با طراحی سایت B2B

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳ ق.ظ

تجارت الکترونیکی در واقع به انجام امور تجاری گفته می شود که کاملا به صورت آنلاین و تنها ازطریق اینترنت صورت می پذیرد .یکی از انواع تجارت الکترونیک والبته از پر سود ترین روش های آن، تجارت B2B  (بنگاه با بنگاه می باشد). همچنین از زمان های قدیم ارتباط ما بین تجارت و تکنولوژی وجود داشته و امروزه نیز این ارتباطات پا برجا و قوی تر از سابق نیز شده است و ادامه خواهد داشت.  در این خصوص طراحی سایت B2B  صورت پذیرفت که مدت زمان اندکی است که مطرح شده اما یکی از کامل ترین و بهترین خدمات وب سایت ها می باشد و با رشد خوبی همراه است. امروزه طراحی سایت B2B با مدل های اقتصادی B2B راه اندازی شده اند از پر درآمدترین و پر کاربردترین وب سایت های اینترنتی هستند.

یکی از بزرگترین نمونه های این نوع تجارت، وب سایت علی بابا Alibaba.com می باشد که توسط طراحان چینی پیاده سازی شده است و شامل بالغ بر یک میلیون شرکت و وب سایت تجاری می باشدکه محصولات خود را از طریق این سایت B2B به فروش می رسانند  یا نیاز های خود را از طریق این سایت خریداری می نمایند.

در کشورما نیز تجارت الکترونیک بسیار روی کار آمده است و طراحی سایت B2B با انواع مدل های اقتصادی این روزها کاربرد فراوانی دارد. با وجود اینکه طراحی سایت B2B، طرحی تقزیبا نو ظهور و جدید می باشد، باز هم در بین انواع وب سایت ها در بین موفق ترین وب سایت ها قرار دارد. به طور مثال سایت علی بابا که هر روزه هزاران بازدید کننده داشته و و مؤسسات نیز برای انجام معاملات خود به این سایت مراجعه کرده و از طریق آن به انجام معاملات خود می پردازند.

 

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی