هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

پیج آتوریتی(Page Authority) در علم طراحی سایت

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ب.ظ

مخفف Page Authority یا پیج آتوریتی است که در مقالات طراحی سایت از این نماد استفاده می شود. در علم طراحی وب سایت پیج آتوریتی یک الگوریتم برای ارزیابی وبسایت و وبلاگ شما می باشد که نمایانگر میزان قدرت و اعتبار صفحه شما است و الگوریتم  محاسبه کننده آن را می توان ازسایت موز دات کام تهیه نمود .

 

پیج آتوریتی و دومین آتوریتی از عدد ۱۰۰ مشخص می شود. و همان طور که گفته شد هر چه عدد به ۱۰۰ نزدیک تر باشد، نشان دهنده قدرت بیشتر دامنه و صفحه در موتورهای جستجو است. جالب است بدانید که شاید بتوان گفت که با تقسیم عدد پیج آتوریتی و دومین آتوریتی بر ۱۰ بتوان معادل پیج رنک آن را بدست آورد!

 

البته فاکتورهای ذکر شده برای افزایش اتوریتی در طراحی سایت قطعی نمی باشند و مرتب در حال تغییر هستند. فاکتور اصلی در افزایش اتوریتی، تعداد بک لینک از دامنه های مختلف می باشد اما اکنون به نظر می رسد اهمیت این فاکتور کمی کاهش پیدا کرده است و تعداد ایندکس های مفید و لینک دهی داخل مطالب اهمیت بیشتری پیدا کرده اند.

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی