هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

مهمترین نکات ارزیابی سئو سایت (قسمت اول)

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ

سئو فاکتورهای بسیار زیادی جهت بررسی و ارزیابی دارد. در بهینه سازی وب سایت باید تمام این ارزیابی ها را در نظر گرفت و بصورت چک لیست در تمام آنالیزها و عملیاتی که جهت گسترش بهینه سازی وب سایت خود انجام می دهید یادداشت کنید. در این صورت می توانید هم آنالیزهای خود را بصورت آرشیو نگهداری کنید و هم چک لیست های سئو را بررسی کنید.

این فهرست تمام کارهای ضروری برای سئو سایت شما و همچنین شرایط ایجاد ترافیک بیشتر و تغییرات بهتر را فراهم می کند.

 

اگر وب کرالر به یک صفحه بدون لینک برسد, قادر نخواهند بود از آن وب سایت جای دیگری بروند بنابر این این صفحات تجربه خوبی نیستند و بر سئو سایت تاثیر می گذراند.

 

کلماتی هستند که یک لینک به آنها نسبت داده شده است و اگر بر روی آن کلیک نمایید به صفحه مورد نظر هدایت می شوید  همانند برچسب عنوان. کاربران و موتورهای جستجو از آنها استفاده می کنند تا بفهمند که مقصد نهایی صفحه در چه موردیست. این قسمت برای و جستجوهای مرتبط و شاخص شدن می باشد.

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی