هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

انواع راهکارهای افزایش سرعت لود وب سایت

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۳۲ ب.ظ

انواع راهکارهای افزایش سرعت لود وب سایت

راهکارهای افزیش سرعت لود وب سایت بسیارند در این مقاله سعی داریم که انواع راهکارهای افزایش سرعت لود وب سایت را مورد بررسی قرار دهیم چرا که مهمترین عامل برای گوگل سرعت بارگذاری سایت میباشد چراکه از دید بازدید کننده نیز از سایتی رضایت خواهد داشت که سرعت لود وب سایت بسیار بالا باشد در واقع بر طبق یک تحقیق کاربران سایتی را که بیشتر از ۳ الی ۴ ثانیه سرعت لود بیشتر باشد راا خواهند بست.

کش وبسایت خود را فعال کنید:

در این روش وبسایت خود را طوری طراحی میکنید که کش وبسایت شما در مرورگر سایت کاربر ذخیره شود در این صورت وقتی کاربر دوباره به وبسایت شما وارد شود سایت شما از نو برای کاربر بارگذاری نمیشود و سایت خیلی سریع تر به کاربر نمایش داده میشود.

قالب مناسبی را انتخاب کنید:

نوع قالب طراحی سایت شما در افزایش یا کاهش سرعت سایت موثر است. برای مثال قالب پیش فرض ۲۰۱۴۴ در وردپرس را در نظر بگیرید. این قالب بسیار سبک است و خیلی زود لود میشود. اما در مقابل آن  قالبهایی وجود دارد که با افزودن هزاران امکانات مختلف از طرفی دست کاربر برای زیباسازی سایت باز میشود و از طرف دیگر سرعت سایت تا حد زیادی کاهش میابد.

 

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی