هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

مشخصات فنی سیستم های اعلام و اطفاء حریق

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ب.ظ

به گزارش بازار نگین رازی، سیستم های اعلام و اطفاء حریق، دارای مشخصات فنی هستند که در استفاده از آن ها در مواقع ضروری باید به آنها آشنا بود یا در صورت تعمیر و نگهداری یکی از الزامات، دانستن مشخصات فنی آن ها ست تا در صورت بروز مشکل در عملکرد آن ها، خطری شما را تهدید نکند.

مشخصات فنی سیستم اطفاء حریق با گاز دی اکسیدکربن

مشخصات گاز دی اکسیدکربن:

کپسول های دی اکسید کربن در اندازه های ۶ کیلوگیری تا ۵۰ کیلوگیرمی که به ترتیب دستی و چرخدار می باشد می تواند مورد استفاده قرار گیرد. کپسول های آتش نشانی دستی و چرخ دار باید به شکلی باشد که بشود به سادگی از آنها استفاده کرد. دستورالعمل استفاده از آن ها دارای تاریخ بررسی، تاریخ شارژ مجدد و نام بررسی کننده آن است که باید بر روی این کپسول ها نصب شود.

لوله ها واتصالات:

جنس لوله ها در سیستم های پرفشار، لوله و اتصالات مربوطه باید حداقل تحمیل فشار ترکیدگی ۸ اتصال را مطابق زیر داشته باشد

شیرها:

در شرایطی که فشار ثابتی شیرهای استفاده شده در سیستم های پرفشار است باید دارای حداقل تحمل فشار ترکیدگی ۷ باشد و این در حالتی است که تحت فشار ثابتی قرار ندارد.

 

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی