هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

لینکدین (Linkedin) یک شبکه اجتماعی حرفه ای برای کاربرانی که قصد توسعه کسب و کار خود را دارند و همچنین ابزار مناسبی برای شبکه سازی شغلی می باشد. بنا براین ساخت یک پروفایل حرفه ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

یک اصل مهم

باتوجه به این که لینکدین یک ابزار ارتباطی حرفه ای می باشد, باید خودتان را حرفه ای معرفی کنید. پروفایلتان باید شامل یک رزومه کامل و بی نقص باشد.

تصویر پروفایل یا Profile Picture

دو طرز فکر اصلی در مورد بارگزاری عکس پروفایل شما وجود دارد. کاربرانی که از لینکدین در درجه‌ی اول برای استخدام استفاده می‌کنند.

در کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا کسی برای رزومه‌ی شغلی خود عکس پروفایل قرار نمی‌دهد. با این حال در این کشورها نیمی از حساب‌های لینکد‌ین دارای عکس می باشند.

این موضوع نشان دهنده ی این است که کاربرد اولیه ی لینکدین استخدام نمی باشد. بلکه برای ایحاد یک شبکه ی ارتباطی با افرادی است که آن ها را می شناسید بنا براین داشتن عکس برای شناخت افراد امری ضروری می باشد.

نکته مهم:

تصویر پروفایل شما به شما کمک می کند که دیگران شما را به یا بیاورند پس از تصویر مناسب و حرفه ای استفاده کنید.

از لوگو و آواتار استفاده نکنید زیرا نشان کمبود اعتماد به نفس است.

عنوان یا Headline 

در این بخش شما خود را در ۱۲۰ کلمه یا کمتر توصیف می کنید. لزوما نباید درباره ی شغل فعلی تان بنویسید. به خصوص زمانی که دنبال شغل جدیدی می گردید.

نکته مهم:

به خاطر داشته باشید که در نظر اول مردم عنوان پروفایل شما را می بینند بنابر این مطمئن شوید که تاثیر اولیه‌ی مناسبی می‌گذارید.

خلاصه یا Summary

بعد از عنوان، خلاصه بخشی است که همه آن را مطالعه می کنند و باید نشان دهنده ی این باشد که شما  چه کسی هستید و در چه زمینه‌ای تخصص دارید. این بخش فرصتی برای نشان دادن خودتان است.

تمرکزتان روی دستاورد هایتان باشد و نقاط مثبت خودتان را به زبان ساده و قابل درک بیان کنید.

مثلا : من یک طراح سایت هستم که معتقدم یک وبسایت خوب باید دارای محتوای بهینه‌سازی شده و به روز باشد و ظاهر سایت باید دارای هارمونی در رنگ‌ها, استفاده از لوگو و عنوان خوانا و دسترسی راحت به تمام محتوا‌ ها را دارا باشد.

در نظر اول یاید هدف وب سایت برای کاربر مشخص باشد.

همچنین حتما کلید‌واژه‌هایی مناسب را که در گوگل بسیار جستجو می‌شود را به کار ببرید تا زمانی که یک مدیر به دنبال یک کاندیدا برای استخدام می‌گردد، احتمال بیشتری داشته باشد که پروفایل شما را بازدید کند.

قطعا همه خلاصه‌ی شما را می‌خوانند، بنابر این اطمینان حاصل کنید که تمام آنچه می‌خواهید درباره‌ شما  بدانند را در آن نوشته اید.

تجربه یا Experience

صفحه ی پروفایل لینکد‌ین شما مانند یک رزومه‌ی کاری شامل تمام پیشینه‌ی کاری مرتبط شما می باشد. نباید چیزی از تاریخچه شغلی تان از قلم بیفتد با این حال از نوشتن مطالب کلیشه ای دوری کنید. نیازی نیست همه‌ی جزئیات را وارد کنید.

در قسمت عنوان و توضیح از کلیدواژه ها استفاده نمایید تا کارفرمایان بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

نکته مهم:

وقتی می خواهید با کسی ارتباط برقرار کنید، لینکد‌ین از شما سوال میپرسد: او را از کجا می‌شناسید؟

اگر قبلا با آن شخص همکار بوده‌اید باید بتوانید آن محل را از لیست بلند‌بالای تمام مکان هایی که قبلا کار کرده‌اید پیدا کنید. اگر یکی از این مکان‌ها از قلم بیفتد, بخش بزرگی از شبکه‌ی ارتباطی‌تان را از دست خواهید داد. بنابر ابن حتی زمانی که خلاصه‌ای از کارهایتان را ارائه می‌دهید، تمام محل هایی را که قبلا کار کرده‌اید را ذکر کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی