هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

چکمه‌ های ایمنی Air fire برای آتش‌ نشان‌ ها

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ق.ظ

ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق

شرکت Honeywell مجموعه‌ای از جدیدترین چکمه‌های ایمنی برای عملیات نجات را رونمایی کرد.
چرم به کار رفته در Airfire بسیار با کیفیت بوده و در برابر آتش، مایعات، و خراش مقاوم می‌باشد، ضمن این که استفاده از مواد جدید در آستر آن، قابلیت تهویه و آزادی حرکت را فراهم می‌آورد. محصول Airfire دارای یک کفی اختصاصی می‌باشد که به منظور ارائه بیشترین راحتی و قابلیت ضربه‌گیری طراحی شده است. این چکمه بسیار بادوام بوده و دارای محافظ برای انگشتان، کفی فولادی مقاوم در برابر سوراخ شدگی، و قسمت پنجه غیر فلزی می‌باشد که علاوه بر افزایش محافظت، سبک و عایق حرارت می‌باشد.
همچنین این چکمه دارای یک کفی خارجی سبک می‌باشد که به طور اختصاصی برای Airfire طراحی شده است. این کفی خارجی که با تزریق مستقیم پلی‌یورتن و لاستیک نیتریل ساخته شده است، دارای استوک‌های چند-جهته برای اتصال مناسب به زمین و به ویژه نردبان می‌باشد. این چکمه تا دمای ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد در برابر حرارت، و همچنین نسبت به لغزش بر روی روغن، هیدروکربن‌ها، چربی و مواد شیمیایی مقاوم است و پایداری کفی خارجی آن بالا بوده و ضربات وارد به پاشنه پا را جذب می‌کند.

 

چکمه‌های ایمنی Airfire برای آتش‌نشان‌ها

مهندسی حریق

مجموعه Aifire شامل Firepro با قابلیت “پوشیدن سریع” و Firestormboots با قابلیت “حفاظت عالی” می‌باشد. این کفش‌ها دارای یک لایه آستر ضد آب و تهویه پذیر Sympatex می‌باشند که قابلیت‌های مقاومت در برابر آب و کنترل رطوبت را ارائه می‌دهند. چکمه‌های “چندمنظوره” Firefast و Firetrail دارای یک آستر Poromax هستند که برای بهبود کنترل رطوبت، تحت عملیات ویژه Eucalyptus قرار گرفته‌اند. چکمه Firetrail در مقابل نیروی ۵۰۰ نیوتنی از قسمت جلوی پا محافظت می‌کند و برای عملیات نجات به ویژه بر روی زمین شیب‌دار مناسب می‌باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی