هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

اشتباه های رایج در سئو و بهینه سازی سایت

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ق.ظ

اشتباه های رایج در سئو و بهینه سازی سایت

در اغلب موارد پیش میآید که مدیران وب سایت کار های بسیار زیادی برای وب سایت خود انجام میدهند روش های مختلف سئو و بهینه سازی سایت را مورد بررسی قرار میدهند اما نتیجه لازم در این زمینه را نمیگیرند و تجربه تلخی از وبمستری برای آنها ایجاد شده و از تجارت الکترونیک فاصله میگیرند.

۱) تاکید کردن بر روی یک تک واژه کلمه کلیدی:

یکی از مشکلاتی که برای سئو و بهینه سازی سایت بوجود می آید این است که مدیران وبسایت ها در ابتدا کار به دنبال کلمه های کلیدی می روند که تک واژه ای هستند و میزان رقابت در آنها بسیار زیاد میباشد بهترین راهکار برای این موضوع این است که زمانی وبسایت در ابتدای کار قرار دارد از کلمات کلیدی انتخاب شوند که از سه کلمه واژه استفاده شده باشد و میزان رقابت کمتری دارند.
 

۲) سئو و بهینه سازی سایت یک بار برای همیشه:

یکی از اشتباهاتی که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت رایج میباشد این است که مدیران وبسایت یکبار برای همیشه سایت خود را بهینه میکنند و دیگر کاری با بهینه سازی وبسایت خود ندارند این در صورتی است که سئو و بهینه سازی وبسایت موردی است که همیشه با سایت درگیر هست و رابطه متقابلی با رتبه گوگل شما دارد  به این صورت که باید همیشه مواردی که از نظر گوگل برای سئو و بهینه سازی وبسایت مهم هستند را رعایت کنید و سئو on page و off page خود را ارتقا دهید چرا که رقیبان شما روز به روز در حال پیشرفت میباشند.
 

۳) تفکر اشتباه در رابطه با سئو:

برخی از مدیران وبسایت بر این باور هستند که برای گوگل سئو و بهینه سازی سایت اهمیت ندارد و فقط باید محتوا وارد وبسایت کرد . این جمله درست است که محتوا پادشاه است ولی محتوا در کنار یک سئو خوب معنا پیدا می کند و این دو جدا از هم نیستند. سایتی که سئو خوبی شده باشد و محتوا بی کیفیتی تولید کند و سایتی که محتوا با کیفیتی تولید کند و از لحاظ گوگل سئو مناسبی نداشته باشد نمیتواند در نتایج جستجو رتبه مناسبی پیدا کند.
 

۴) ایجاد صفحات زیاد:

یکی دیگر از اشتباهات رایج در سئو و بهینه سازی سایت این است که صفحات زیاد سایت باعث بهبود رتبه گوگل میشوند این در صورتی است که اگر صفحات شما دراری محتوای نامناسب و تکراری باشد خطر جبران ناپذیری به سایت شما وارد میکند پس همیشه کیفیت را فدای کمیت نکنید.
 

۵) رتبه بهتر دامنه های بین المللی:

دامنه های بین الملی در نظر کاربران ممکن است که اندکی اعتبار بیشتری داشته باشند اما از نظر گوگل فرقی بین دامنه ها وجود ندارد برای گوگل محتوا اختصاصی و یک سئو خوب مهمترین اصل میباشد.
 

۶) بک لینک زیاد:

یکی دیگر از ذهنیت اشتباه در رابطه با سئو و بهینه سازی وبسایت ایجاد بک لینک زیاد بدون کیفیت است برای گوگل مهم نیست که که شما چقدر لینک ایجاد کردید برای گوگل ایجاد لینک با کیفیت مهمتر است تا ایجاد لینکهای زیاد بی کیفیت باز هم تاکید مکنیم که کیفیت را فدای کمیت نکنید.
 

۷) ارتباط سئو و بیهنه سازی سایت با رتبه الکسا:

یکی دیگر از تفکرات اشتباه این است که سئو و بهینه سازی سایت با رتبه الکسا رابطه مستقیم دارد در واقع الکسا یک سیستم آمارگیر مستقل است که به شمارش و رتبه بندی وبسایت ها از لحاظ میپردازد البته وبسایت هایی هستند که فقط بر روی الکسا کار میکنند و از بازدید های فیک برای پایین آوردن رتبه الکسا وبسایت خود استفاده میکنند.
 

۸) تضمین در سئو:

تضمینی در سئو وجود ندارد چرا که رقبای شما مدام در حال پیشرفت میباشد اگر شما برای وبسایت خود کاری متفاوتی انجام ندهید و وبسایت خود را مطابق الگریتم گوگل بروزرسانی نکنید از رقبای خود عقب میمانید.پس هیچ کس نمیتواند به شما بگوید که تضمین میکنم که شما در رتبه ۱ گوگل قرار بگیرید.

در نهایت اگر شما خودتان کار سئو و بهینه سازی سایت را انجام می دهید حتما موارد گفته شده در بالا را مد نظر خود قرار دهید و در غیر این صورت از شرکت های معتبر کمک بگیرید .

توجه : شما میتوانید از بخش ارتباط با ما در خواست آنالیز رایگان سئو سایت خود را بدهید کارشناسان سئو آویناوب در اولین فرصت سایت شما را بررسی و با شما تماس خواهند گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی