هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، دومین کنفرانس ملی مهندسی و تکنولوژی های سبز برای آینده پایدار در روزهای ۲۸ و ۲۹ دی برگزار می شود.

دکتر نرگس فلاح با توجه به این که اولین کنفرانس ملی مهندسی تکنولوژی های سبز برا یآینده پایدار، سال گذشته با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، فرمود: دومین دوره از این کنفرانس با تلاش دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، معاونت عملی و فناوری ریاست جمهوری و محیط زیست برگزار می شود.

وی با اشاره به این که محورهای این کنفرانس محصولات سبز و فرآیند های پایدار بهینه سازی فرآیند ها در صنعت پتروشیمی و تاثیرات آن در محیط زیست، اضافه کرد: مراسم افتتاحیه با سخنرانی ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و ستاری، معاون عملی و فناوری رئیس جمهور برگزار می شود. علاوه بر این، ده نفر از اساتید بین المللی در این کنفرانس حضور دارند که برخی از آن ها مقیم خارج هستند.

ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق

دبیر این دوره از کنفرانس از حضور رئیس جامعه مدیریت سبز اروپا در این کنفراس خبر داد و گفت: سخنرانی رئیس جامعه سبز اروپا در زمینه اقتصاد محیط زیست است. همچنین جضور محسنی، برنده جایزه آب کشور کانادا در این کنفرانس را یکی دیگر از افتخارات این کنفرانس دانست. پولادی درویش نیز در زمینه ذخیره سازی دی اکسید کربرن و فرامرزی در زمینه افزایش برداشت مخازن نفتی با استفاده از گازهای گلخانه ای سخنرانی خواهند داشت.

وی افزود: برگزاری ۶ کارگاه آموزش با عنوان های ارزیابی چرخه حیات، مدیریت کربرن، ارزیابی محیط زیست، تکنولوژی های نوین جذب و به دام اندازی CO2 و مدیریت پسماندهای صنعتی از دیگر برنامه های این کنفرانس است. هدف این کارگاه ها توانمند سازی نیروی انسانی شاغل در صنعت پتروشیمی در حوزه کاهش اثرات سوء فعالیت های پتروشیمی در محیط زیست تعیین شده است.

 

مهندسی حریق

فلاح ادامه داد: در این راستا تقریبا سیصد مقاله به این کنفرانس ارسال شده است که از این تعداد صد مقاله برای ارائه شفاهی و پوستر در چهار محور ذکر شده انتخاب شده است.

وی افزود: دو پنل تخصصی با عناوین توسعه پایدار پتروشیمی ایران و تاثیرات صنعت پتروشیمی در محیط زیست با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیرات شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار خواهد شد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی