هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

افزایش استانداردهای ایمنی حریق غیرعامل

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ
 

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، گروه Hydrocarbon Passive Fire Protection Network سپتامبر ۲۰۱۶ بصورت رسمی، در طی یک نشست فنی یک‌روزه در دانشگاه Manchester Metropolitan بریتانیا آغاز به کار کرد.
در چند سال اخیر PFPNet به یک مرکز بین‌المللی برای ارائه خدمات آموزشی در مورد ایمنی غیرفعال حریق هیدروکربن تبدیل شده است.
حدود ۷۰ نماینده، شامل شرکت‌های تولیدکننده سیستم‌های ایمنی غیرفعال حریق، مالکان و متصدیان کارخانه‌ها، شرکت‌های آزمایش‌کننده، دانشمندان، سازندگان و نصب کنندگان، طراحان و مشاوران در این رویداد شرکت داشتند.


 

مهندسی حریق

این استانداردها اغلب به طور ناسازگار، در مورد زندگی، شغل و مسائل مهم زیست‌ محیطی، اعمال گردیده‌اند. Simon Thurlbeck، یکی از اعضای اصلی PFPNet و متخصص مشاوره در مدیریت بحران، این مسئله را توضیح می‌دهد: “داشتن تأسیساتی که در دبی طراحی شده، در کره ساخته شده، و در جایی مانند روسیه، استرالیا یا آمریکای جنوبی مستقر گردیده باشد، برای یک شرکت چندملیتی کاملاً طبیعی است. در شرکت ما استفاده زیادی از سیستم‌ های ایمنی غیرفعال حریق هیدروکربنی شده است و در وهله نخست مشکلات بسیاری را مشاهده نموده‌ایم، زیرا ما با طراحی و تعیین طرح‌های محافظتی، توسعه و آزمایش سیستم‌ها، و نظارت بر نصب آن‌ها سر و کار داریم. این بدان معناست که به کرّات از ما خواسته می‌شود سیستم‌هایی که به درستی مشخص نشده‌اند را بازبینی نماییم – و مشاهده می‌کنیم که ایراد کار از کجاست. ما دریافته‌ایم که ایمنی غیرفعال حریق هیدروکربن در مقایسه با دیگر سیستم‌هایی که منظم‌تر بوده و نظارت بهتری دارند، کمتر شناخته شده است.”
به گفته Thurlbeck، مزایای اصلاح این زمینه از ایمنی حریق بسیار زیاد می‌باشد، زیرا طراحی، تعیین، نصب و نگهداری نادرست می‌تواند سیستم‌هایی ناکارآمد با هزینه‌های نگهداری بالا به مالکان تحمیل نماید: “ایمنی حریق دارای عملکرد امنیتی و زیست‌محیطی مهمی می‌باشد، لذا مالکان باید اطمینان حاصل نمایند که این سیستم‌ها برای هدف مورد نظر مناسب هستند. ولی گاهی هنگامی که آن‌ها سیستم‌ها را بررسی می‌کنند، مشخص نیست که آیا آسیب‌ ها بدین معناست که سیستم هنوز هم حفاظت مورد نیاز را فراهم خواهد کرد، و یا اصلاً استفاده از آن در وهله نخست کار درستی بوده است یا خیر؟”

 

هدف PFPNet بالا بردن استانداردهای صنایع می‌باشد که ذاتاً در همه جهان توسعه یافته اند

مجله حریق

نشست PFPNet به طور ویژه برای بازتاب زنجیره تأمین PFP، با چهار موضع اساسی سازمان‌دهی گردید: طراحی و تعیین مشخصات؛ آزمایش مواد و صدور مجوز؛ موارد استفاده و نصب؛ وارسی، نگهداری، و تعمیر. نماینده‌ها بصورت تصادفی به گروه‌هایی تقسیم شدند و سپس بصورت نوبتی در جلسات مربوطه شرکت داده شدند، به طوری که در انتهای روز، هر کدام از آن‌ها در همه چهار موضع کاری شرکت کرده بودند. “ما این کار را بدین شکل انجام دادیم زیرا نیاز داریم که دیدگاه آینده کاری را برای PFPNet تعریف کنیم.”
در مرحله بعد، یک دیدگاه کاری پیشنهادی ارائه خواهد شد و مورد توافق کمیته راهبری مستقل قرار خواهد گرفت، که ناظر بر PFPNet بوده و از شش نماینده، هر کدام از یک بخش مختلف از زنجیره تأمین، تشکیل شده است. مهندس Thurlbeck پیش‌بینی می‌کند که شکل نهایی PFPNet، همراه با توسعه ساختارهای عضویتی، ثبت صلاحیت‌ها، دوره‌های آموزشی و اعتبار گذاری برای بازرسی و برنامه PFP، در اوایل سال ۲۰۱۷ قابل مشاهده خواهد بود.
انتظار می‌ رود که فرضیه صرفه‌جویی در هزینه‌ها ضمن بالا بردن استانداردها در ایمنی و جلوگیری از خسارات، برای مالکان و زنجیره تأمین PFP بسیار خوش‌آیند بوده به طوری که همه بتوانند نقش خود را در همکاری با این اهداف ایفا نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی