هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل، از بیش از بیست هزار مزاحمت در تماس تلفنی با این سامانه در سه ماهه اخیر اطلاع داد و افزود: کمتر از سه درصد تماس ها منجر به اعزام نیروهای آتش نشانی شده و سایر تماس ها مزاحمت تلفنی بوده است.

حسین نذیری ادامه داد: ۱۶۷ مورد که شامل ۶۷ عملیات اطفاء حریق و ۱۰۰ عملیات امدادی توسط آتش نشانی ها در آذرماه انجام شده است که ۱۳۷ مورد از آن ها شهری بوده و ۲۰ مورد از آن ها خارج از محدوده شهری و ۱۰ مورد آن ها در روستاها بوده است. در عملیات های اطفاء حریق، ۲۱ مورد مسکونی و ۳۳ مورد امداد آسانسوری بوده که بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند. این آمار ها نشان می دهد که نسبت به ماه گذشته این عملیات ها ۴۲ درصد افزایش داشته است مجله حریق.

وی همچنین افزود: این سازمان پرسنل این سازمان بصورت ۲۴ ساعته حاضر به پاسخگویی می باشد و صورت بروز حوادث وظیفه هماهنگی و هدایت تیم های عملیاتی را به عهده دارد که نیاز به تمرکز بالایی در این زمینه دارد، ولی متاسفانه مزاحت های تلفنی به شدت آزاردهنده هستند و باعث از بین رفتن تمرکز تیم پاسخگویی می شوند. علاوه بر اینها، همانطور که میدانیم، در حوادث ثانیه ها بسیار مهم هستند و یک تماس غیرمرتبط با این سازمان ها باعث می شود تا جان یک شهروند به خطر بیافتد مهندسی حریق.

نذیری خاطرنشان کرد:سازمان آتش نشانی آمل مجهز به ثبت مکالمات تلفنی با جزئیات می باشد که تمام این موارد به مراجع قانونی ارجاع داده می شود و از این رو از شهروندان خواست تا از تماس های غیرمرتبط با این سازمان ها جددا خودداری کنند.

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی