هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

محکم ترین کلاه ایمنی ساخته شده با گرافن

پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ق.ظ

به گزارش بازار نگین رازی، گرفن نام یک لایه از اتم است که از کربن ساخته شده و محکم ترین ماده جهان است. این ماده به تازگی در حوزه ایمنی موتور سواران بکار گرفته شده است.

کلاه ایمنی گرافن، نتیجه ۱۸ ماه همکاری آزمایشگاه گرافن و شرکت مومودیزاین است که هردو در ایتالیا هستند و برای تامین امنیت موتور سواران طراحی شده است.

گرافن بسیار نازک و تولید آن بسیار گران است، با این حال کل این کلاه ایمنی را با گرافن نساخته اند. ولی پوششی چندلایه از دانه های گرافن روی پوسته خارجی کلاه اسپری شده است. این فراید در یک خط تولید بروز در یکی از کارخانه های شمال ایتالیا انجام میشود.

 

 

محکم ترین کلاه ایمنی ساخته شده با گرافن

تاثیر واقعی افزودن این پوشش، افزایش قابل توجه استحکام کلاه است چون نیروی ضربه های وارد شده را در مساحت بیشتری توزیع می کند. همچنین بدلیل اینکه گرافن یک رسانای قوی حرارت است، به راحتی بیشتر موتور سوار از طریق پراکنده کردن گرما کمک شایانی می کند.

در حال حاضر این کلاه فقط ۳ هزار تولید داشته است و تا اواخر سال جاری به فروش گذاشته خواهند شد. قیمت این کلاه حدود ۲۶۰ دلار تخمین زده شده است.

سازندگان این تجهیزات کلاه ایمنی قصد دارند تا خط تولید را در آینده گسترش دهند و همچنین همکاری های خود را با موسسات فناوری ایتالیا ادامه دهند.

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی