هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

به گزارش آویناوب، اشتباهات رایجی در بازاریابی محتوایی وجود دارد که کمتر کسی نسبت به آنها توجه می کند. آوینا وب قصد دارد تا در مورد این موضوع مطلبی جهت راهکارهای آن ارائه کند.

اشتباهات رایج در بازاریابی محتوا و راهکارهای آن

 ۱ -استراتژی نامشخص و نانوشته

 

به گزارش آویناوب، طبق تحقیقاتی که در جهان بابت بازاریابی محتوایی انجام شده است، نشان دهنده این است که اکثر شرکت هایی که از بازاریابی محتوایی استفاده می کنند هیچ استراتژی مشخصی برای کار خود ندارند و فقط ۳۵ درصد از شرکت ها از سیاست های بازاریابی محتوایی بطور منظم و برنامه ریزی شده استفاده می کنند طراحی سایت.

راهکار؟

  • مهم ترین امری که ابتدا باید انجام داد، برنامه منظمی از استراتژی های شماست. به فرض مثال این برنامه را برای خود ایجاد کنید که هر روز صبح ساعت ۱۰ محتوای خود را منتشر کنید طراحی سایت در کرج.
  • استراتژی شما شامل روش های کسب و کار، بازار هدف شما می باشد. آن ها را تهیه و تنظیم کرده و در محتوای خود به کار ببرد. بطور مثال محتوایتان شامل روش های کسب و کار و بازار هدفتان در یک صنف خاص باشد.
  • اشتراک این استراتژی ها و محتوا امر مهم دیگری پس از تولید محتوای شما است. این محتوا هرچقدر هم حرفه ای و مفید باشد، اگر دیده نشود منفعتی برای شما نخواهد داشت. محتوای خود را در کسب و کارهای مختلف به اشتراک بگذارید. بطور مثال شبکه های اجتماعی و ارتباطات آنها با هم بازار هدف شما می تواند باشد سئو.
  • درک بهتری از محتوای خود داشته باشید تا بتوانید اثربخشی آن را افزایش دهید. محتوای شما باید در بازاریابی شما کمک شایانی کند، پس دست از تولید محتوای خود با اهداف از پیش تعیین شده در استراتژیتان برندارید سئو در کرج.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی