هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

محیط زیست در آتش بی‌ توجهی!

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ

محیط زیست ترکیبی از علم و دانشی است که مجموعه از ای عوامل زیست محیطی بصورت فیزیکی و شیمیایی است که در زندگی شخص تاثیر میگذارد.

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، این تعاریف از محیط زیست به انسان ها و فعالیت های آنها مربوط میشود و محیط زیست را می توان مجموعه ای از عوامل طبیعی زمین مثل آب و هوا، اتمسفر، گیان و … خلاصه کرد.

کاهش منابع آبی، خشک شدن تالاب‌ها و… نتیجه استفاده نامناسب است

محیط زیست نیازمند کمک تمام اقشار جامعه است و دستگاه های دولتی باید آن را حمایت کند تا به نسل های بعدی برسد.

کاهنش منابع آبی، خشکیده شدن تالاب ها و رودخانه ها، آتش سوزی های مراتع و جنگل ها و …، همگی نتیجه استفاده نادرست و بی رویه انسان از این منابع طبیعی می باشد.

فقر جنگلی در کشور ما

مدیرکل آموزش سازمان حفاظت محیط زیست در مورد فقری که در جنگل های کشور وجود دارد گفت: مردم حق دارند از وضعیت محیط زیست اطلاع داشته باشند.

نسل آینده، مسئولیت‌ پذیر و پاسخگوی حفظ محیط زیست خواهند بود، همه اقشار جامعه به خصوص دانشجویان باید درباره محیط زیست بدانند و از وضعیت مطلوب آن آگاهی داشته باشند.

در جامعه حفظ محیط زیست، مسئولیت شرعی و قانونی و جز وظایف عمومی محسوب می‎شود و در این راستا این گردهمایی‎ها فرصت خوبی هستند که بتوانیم وضعیت محیط زیست را تشریح کنیم.

همه گرفتاری‌ های محیط زیست به خاطر بحث آموزش است!

همه گرفتاری‌های محیط زیست به خاطر بحث آموزش است و در این راستا بسترهای ما خراب هستند.

روز طبیعت روز فاجعه آن است، چراکه انسان‌ ها با تخریب محیط زیست باعث آسیب زدن به آن می‌ شود. باید این فرهنگ و نگرش را عوض کنیم.

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی