هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

طراحی سایت در ۳ قدم – قدم سوم

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ

قدم #۳: اجرا

پس از اینکه هاست و دامنه خود را ثبت کردید و آنها بهم متصل شدند، دیگر زمان آن رسیده تا به سراغ پلتفرم خود رفته و آن را نصب و اجرا کنید.

در قدم اول در مورد پلتفرم وردپرس صحبت شد و همچنین در قدم دوم نیز در مورد هاست و دامنه موارد موردنیاز گفته شده است.

نصب وردپرس

دو را برای نصب و راه اندازی وردپرس وجود دارد(یکی آسان تر از دیگری) 🙂

اولین راه و ساده ترین راه اقدام از پنل هاستینگ شما می باشد. در اکثر هاست هایی با پنل های CPanel قسمت نصب نرم افزار وجود دارد. به این صورت که اکثر سی ام اس ها(پلتفرم ها) بصورت آماده نصب می باشد.

در این حالت نصب وردپرس ساده ترین شکل ممکن خود را دارد و نیازی نیست به خودتان زحمت زیادی دهید.

دومین راه روش نصب دستی می باشد. در این حالت شما باید وردپرس را از مخزن آن دریافت کرده و بر روی هاست خود بصورت فشرده آپلود نمایید. در اینصورت نیاز دارید تا پیش از نصب وردپرس، دیتابیس های خود را آماده کرده و وردپرس را روی آنها اجرا کنید.

تغییر قالب و نصب افزونه ها

وردپرس مخزن بسیار بزرگی از قالب ها و افزونه ها را دارد که نیازی نیست برای تهیه آن ها نگران شوید، زیرا استفاده از آن کاملا رایگان بوده است. پس قدم بعدی شما پس از نصب وردپرس، انتخاب و نصب قالب موردنظرتان می باشد. پس از آن نیازهای خود را می توانید از طریق افزونه های رایگان این مخزن ها رفع کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی