هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

طراحی سایت در ۳ قدم – قدم اول

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ق.ظ

قدم #۱: پلتفرم خود را مشخص کنید

پیشنهاد می کنیم، قبل از اینکه نگران رنگ قالب خود، نام دامنه، نوع هاست و نرم افزارهای مورد استفاده در وب سایتتان باشید، اول به این فکر کنید که به چه پلتفرمی برای ایجاد این موارد نیاز دارید!
 
پلتفرم چیست؟

پلتفرم چیست؟

خب به سال ۲۰۰۴ بر می گردیم! سالی که شروع وب دولوپمنت ها بود. وب سایت ها با کد های اچ تی ام نوشته و با سی اس اس طراحی می شدند. حتی طراحی سایت ها با فلش نیز محبوبیت خاصی داشت، زیرا از لحاظ ظاهری نسبت به کدنویسی ها بسیار جذاب تر بودند.

در همین بین، بیشتر طراحان و برنامه نویسان بدلیل مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت به این فکر افتادند تا طراحی وب سایت را برای عموم آسان کنند، زیرا نیاز به آن روز به روز بیشتر میشد.

بله، پای پلتفرم از همین جا باز شد! پلتفرم ها برنامه هایی هستند که به طراحان کمک می کنند تا نیازی نباشد خیلی از موارد تکراری را هربار ایجاد کنند، دقیقا همانند یک کتابخانه ی بزرگ هستند و فقط نیاز دارند تا آنها را صدا کنند(call).

آمار جهانی از پلتفرم های موجود در سی ام اس ها

  • وردپرس
  • جوملا
  • دروپال
وردپرس بهترین پلتفرم موجود
 
وردپرس کاملا رایگان و واکنشگرا

۴#: همه جا سایت خود را ببینید

وردپرس این اجازه را به کاربران خود داده است تا بتوانند با طراحی های خود، یک قالب کاملا ریسپنانسیو(واکنشگرا) طراحی کنند. این بدین معناست که وب سایت شما در تمام دستگاه های هوشمند بدون هیچ مشکلی قابل نمایش خواهد بود.

۵#: آموزش های بسیار گسترده

اصلا به هیچ عنوان نگران مشکلاتی که قرار هست در سر راه شما قرار بگیرد نباشید، زیرا وردپرس در ابتدا تمام زبان های زنده ی دنیا را پشتیبانی می کند و این بدین معناست که در تمام کشورهای دنیا، انجمن های وردپرس وجود دارند و می توانید از آنها کمک بگیرید.

چرا پلتفرم وردپرس با درصد قابل توجهی جزء بهترین هاست؟

خب به دلایل بسیار زیاد و مهمی می توان اشاره کرد.

۱#: کاملا رایگان !

این سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان می باشد. مطمئن باشید حتی هیچ دونیتی در این سیستم مشاهده نخواهید کرد. وردپرس هیچگاه بابت این سیستم از هیچ شخصی هزینه ای دریافت نکرده است و هیچ محدودیتی در آن قرار نداده است.

۲#: سایت کوچک یا بزرگ؟ فوق العاده برای هردو !

مهم نیست برای چه کسب و کاری نیاز دارید وب سایت طراحی کنید یا چقدر باید حرفه ای یا ساده باشد. وردپرس با طراحی ها و انعطاف پذیری های خود دست تمام طراحان را برای این کار باز گذاشته است.

۳#: کاملا کاربر پسند

وردپرس طراحی داخلی سیستم خود را بقدری ساده طراحی کرده است که نیاز به هیج علم دانشی نخواهید داشت. حتی شاهد این خواهید بود که مطلب گذاشتن در این سیستم با تایپ یک مقاله در ورد فرقی نخواهد داشت!

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی