گرانترین طراحی لوگوها
گرانترین طراحی: در این مقاله سعی داریم برندهایی که بیشترین هزینه را صرف برند سازی و طراحی لوگوی خود نموده اند را مطرح کنیم.
شهر بلفاست
هزینه کل:280.000 دلار
این لوگو حرف B است که به شکل یک قلب طراحی شده و نام شهر در داخل آن آورده شده است. در سال 2008 شهرستان بلفاست تصمیم به تغییر لوگوی خود نمود و آن را به دست شرکت Wilson creative سپرد و آن ها این لوگو را طراحی کردند و به ازای آن 280.000 دلار دریافت کردند. این لوگو به دلیل اینکه به شکل قلب است پیام آور عشق شده و در واقع سابقه خشونت بار گذشته این شهر را منتفی می کند.
شهر ملبورن
هزینه کل : 625.000 دلار
این لوگو در واقع به منظور حمایت ار استراتژی هویت سازمانی جدید شهر ملبورن در سال 2009 توسط Landor associates طراحی شده است.
المپیک 2012 لندن
هزینه کل : 625.000 دلار
این لوگوی المپیک در هم برهم به گفته منتقدین به مبلغ 625 هزار دلار از شرکت طراحش Wolff olins خریداری شده است.
پپسی
هزینه کل : 1.000.000 دلار
هزینه طراحی لوگوی پپسی حدود 1 میلیون دلار است. این لوگو در سال 2008 تغییر کرد و خیلی ها این تغییر را شکست بزرگ این شرکت تلقی کرده و معتقدند که این گرانترین طراحی لوگوی از لوگوی ارزان کوکا کولا پایین تر است.
ادامه مطلبگرانترین طراحی: در این مقاله سعی داریم برندهایی که بیشترین هزینه را صرف برند سازی و طراحی لوگوی خود نموده اند را مطرح کنیم.
شهر بلفاست
هزینه کل:280.000 دلار
این لوگو حرف B است که به شکل یک قلب طراحی شده و نام شهر در داخل آن آورده شده است. در سال 2008 شهرستان بلفاست تصمیم به تغییر لوگوی خود نمود و آن را به دست شرکت Wilson creative سپرد و آن ها این لوگو را طراحی کردند و به ازای آن 280.000 دلار دریافت کردند. این لوگو به دلیل اینکه به شکل قلب است پیام آور عشق شده و در واقع سابقه خشونت بار گذشته این شهر را منتفی می کند.
شهر ملبورن
هزینه کل : 625.000 دلار
این لوگو در واقع به منظور حمایت ار استراتژی هویت سازمانی جدید شهر ملبورن در سال 2009 توسط Landor associates طراحی شده است.
المپیک 2012 لندن
هزینه کل : 625.000 دلار
این لوگوی المپیک در هم برهم به گفته منتقدین به مبلغ 625 هزار دلار از شرکت طراحش Wolff olins خریداری شده است.
پپسی
هزینه کل : 1.000.000 دلار
هزینه طراحی لوگوی پپسی حدود 1 میلیون دلار است. این لوگو در سال 2008 تغییر کرد و خیلی ها این تغییر را شکست بزرگ این شرکت تلقی کرده و معتقدند که این گرانترین طراحی لوگوی از لوگوی ارزان کوکا کولا پایین تر است.
بی . بی . سی
هزینه کل : 1.800.000 دلار
این لوگو که در سال 1997 به مبلغ هنگفت 1.800.000 دلار باز طراحی شد که باعث تعجب همگان شد. این لوگو طولانی ترین زمان ماندگار لوگو را در این شبکه دارد.
ای . ان . زد
هزینه کل :15.000.000 دلار
این لوگو در سال 2009 به قیمت 15 میلیون دلار باز طراحی شد. البته دلیل پرداخت این مبلغ را، بودن یک بانک بین المللی دانستند. این مبلغ شامل طیف استراتژی بازاریابی جدید نیز میباشد
پستن نروژ
هزینه کل :55.000.000 دلار
لوگو این شرکت که ارائه دهنده خدمات پستی است در سال 2008 کمپین گسترده ای برای تغییر داشت که هزینه ای معادل 55 میلیون دلار یا 300 میلیون کرون نروژی صرف آن شد.
اکسنچر
هزینه کل :100.000.000دلار
لوگوی این شرکت با هزینه ای معادل 100 میلیون دلار در سال 200 تغییر کرد که با بزرگترین شکست مواجه شد.
بریتتیش پترولیم
هزینه کل :211.000.000 دلار
این لوگو برای برند سازی جدید در سال 2000 با مبلغ 211 میلیون دلار لوگوی خود را تغییر داد.
سیمانتک
هزینه کل :1.128.000.000 دلار
در باز طراحی لوگوی این شرکت هزینه ای 1.128.000.000 پرداخت شد که شامل یک پک کامل بود.
lمنبع:ام دیزاین
- ۹۶/۰۹/۲۷
- ۱۵۹ نمایش