راهکار telnet برای سازمان های آتش نشانی و اورژانس انگلستان
به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، شرکت راهکارهای فناوری پیشرو و ارائهدهنده خدمات telnet، سیستمهای کنترل و فرماندهی چهار سازمان آتشنشانی منطقهای انگلستان را با موفقیت در یک سیستم کنترل و فرماندهی واحد در North West Fire Control Centre ادغام نمود. مرکز کنترل NWFC که از می ۲۰۱۴ رسیدگی به بیش از ۲۵۰٫۰۰۰ تماس اضطراری را انجام داده، یک شرکت بخش دولتی است که منحصراً توسط شرکت خدمات اطفاء حریق (Fire Services) در شمال غرب انگلستان مدیریت میشود. NWFC علاوه بر رسیدگی به همه تماسهای اضطراری ۹۹۹ مربوط به شرکت خدمات اطفاء حریق شمال غرب، مسئولیت تجهیز و انتقال آتشنشانها و ماشینهای آتشنشانی در هنگام بروز حوادث بهCumbria ، Lancashire ، Greater Manchester و Cheshire را بر عهده دارد. telnet با پوشش ناحیه گستردهای بیش از ۵۰۰۰ مایل مربع و جمعیت بیش از ۵/۵ میلیون نفر کار خود را برای کمک به شرکت خدمات اطفاء حریق (Fire Services) جهت صرفه جویی به ارزش ۱۵ میلیون پوند در ۱۲ سال آینده آغاز نموده است.
در مجله حریق می خوانید: مدیر ارشد سازمان آتشنشانی و نجات شهرهای Cheshire و Cumbria و رئیس کل سابق انجمن مدیران ارشد، Paul Hancock عنوان نمود: “NWFC یک مرکز کنترل حریق واحد میباشد که از طریق آن، منابع چهار واحد خدماتی نجات و اطفاء حریق از یک سیستم انتقال واحد منتقل میگردند. اطلاعات مربوط به موقعیت تماس و شاخصهای جغرافیایی ناحیهای گسترده به اپراتور اتاق کنترل اجازه میدهد که به طور سریع و دقیق موقعیت حادثه و همچنین موقعیت تماسگیرنده را تعیین نماید. با کمک نرمافزارهای مسیریابی و سیستمهای موقعیتیابی خودکار خودرو تعبیهشده در سیستم انتقال، اپراتور میتواند سریعترین واکنش و نزدیک ترین مسیر به حادثه را شناسایی کرده و اعلام آمادهباش نماید.” Barry Zielinski، مدیر کل دفاع و امنیت عمومی در telnet عنوان نمود: “NWFC به یک راهکار کنترل و فرماندهی انعطافپذیر نیاز دارد که ارسال خدمه آتشنشانی را به طور کارآمد در سراسر منطقه شمال غرب انجام دهد.
ادامه مطلب
- ۹۶/۰۱/۲۳
- ۴۲ نمایش