هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

طراحی دکوراسیون تجاری

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰ ب.ظ

طراحی دکوراسیون تجاری‌ : از مهمترین بخش های مربوط به دکوراسیون داخلی و دکوراسیون مغازه، مربوط می شود به طراحی دکوراسیون اداری که فعالیت دکوراسیون بر روی مراکز تجاری علی الخصوص دکور ان ها صورت می پذیرد.  زیرا زیبایی و تناسب دکور یک مرکز تجاری از عوامل تعییت کننده و مهمی برای موفقیت و کسب درامد در این زمینه می باشد.

طراحی دکوراسیون تجاری مانند دکوراسیون مغازه با دکوراسیون داخلی منزل مثل اتاق نشیمن، پذیرایی و یا آشپزخانه متفاوت می باشد. زیرا در طراحی داخلی به طور مثال در طراحی دکوراسیون یک منزل، تنها مطابقت طرح پیاده سازی شده با سلیقه  صاحب خانه و رضایت ان کافی می باشد در صورتی که در طراحی دکوراسیون مراکز تجاری کار متفاوت تر و پیچیده تر می باشد و طراح باید دکوری را پیاده سازی نماید که هم زیبایی خاص خود را داشته باشد و مطابق با موضوع هر بخش با ایجاد جنبه های بصری روی مردم مختلف که به بازدید مراکز تجاری خواهند امد تاثیرا مثبت خود را بر روی کسب و کار صاحبان این مشاغل بگذارد و فروش کالاها و خدمات هر یک از مغازه ها را رونق ببخشد. بنابراین در این زمینه شرکت های ارئه دهنده خدمات دکوراسیون و طراحان باید دقت بالایی داشته باَشند.

امروزه معمولا برای طراحی دکور مراکز تجاری از سبک مدرن و به روز استفاده می نمایند. اگر می خواهیم مرکز تجاری زیبا و لوکس را داشته باشیم باید ان را با تمامی اصول زیبایی شناسی طراحی کنیم تا در نهایت به بهترین و خاص ترین طرح انتخابی خود دست پیدا کنیم.

 انتخاب دیوار و کف پوش پس از انتخا رنگ مناسب نقش مهم و بسزایی در مبحث طراحی دکوراسیون خواهد داشت. دیوار ها قسمت هایی هستند که در تمام قسمت های محیط اطراف وجود داشته و همیشه در معرض دید قرار دارن همچنین کف پوش ها در قسمت پایین فضا همیشه رویت می شوند بنابراین این دو بخش نیاز به طرحی فکر شده و رنگی مناسب و زیبا دارند. اگر این کارها به صورت صحیح انجام بپذیرد، مرکز تجاری شما را به خاص ترین و نحصر بفرد ترین مرکز تجاری تبدیل می نماید. مبحث انتخاب مناسب دیوار ها و کف پوش ها تنها در دکوراسیون تجاری نقش تعیین کننده را دارا نمی باشند، بلکه اهمیت ان در طراحی دکوراسیون داخلی، دکوراسیون مغازه و … نیز بسیا حائز اهمیت می باشد.

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی