هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

برخی از افزونه های پرکاربرد وردپرس

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ق.ظ

افزونه های وردپرس برای اضافه کردن امکانات خاص و کاربردی به سایت ها هستند و امکانات بسیار زیاد و مفیدی را برای مدیریت محتوا و امنیت و… به وردپرس اضافه می کنند که می توانید آن ها را نصب کرده و از آن ها لذت ببرید. در این قسمت می خواهیم برخی از مهم ترین این افزونه ها را به شما معرفی کنیم.

برخی از افزونه های پرکاربرد وردپرس

 

1.افزونه Aksimet anti spam

 

افزونه های وردپرس

برخی از سودجویان امروزه به هر دلیلی از قسمت کامنت ها، فرم تماس و… کامنتهایی به همراه لینک های تبلیغاتی و ایمیل ارسال می کنند و در کل سیستم های ارسال اسپم بسیار زیاد شده اند. برای این که جلوی این حرکت را بگیریم افزونه های مختلفی وجود دارند یکی از آن ها افزونه Aksimet می باشد که نیاز به هیچ تنظیمات خاصی ندارد و به صورت اتوماتیک عمل می کند و فقط کافیست که این افزونه را نصب و فعالسازی کنید بعد از آن باید در سایت اکسیمت عضو شوید و کد فعال سازی را دریافت کنید و در جای مشخص وارد کنید.

2. افزونه wp-jalali

با استفاده از این افزونه وردپرس رایگان می توانید تاریخ ها را در وردپرس بصورت شمسی وارد کنید و دیگر تاریخ ها بصورت میلادی دیده نشوند. همینطور اعداد نیز دیگر بصورت لاتین نیستند.

3.افزونه wp-optimize

 

افزونه های وردپرس

این افزونه برای بالا بردن سرعت سایت بسیار مفید می باشد و باعث رضایت کاربران می شود. کاری که این افزونه برای سایت شما انجام می دهد این است که به صورت خودکار سایت را مورد بررسی قرار می دهد و فایل های دیتابیس غیرضروری را پاک  می کند. این افزونه نظرات اسپم و پست های پاک شده و موارد اضافی دیگر را پاک می کند و در اصل برای بهینه سازی سایت می باشد و همین موضوع باعث بهبود سرعت سایت می شود.

4.افزونه revslider

 این افزونه برای ساخت اسلایدرهای زیبا و حرفه ای بسیار مناسب می باشد. استفاده از این افزونه بسیار راحت می باشد و شما با نصب این افزونه می توانید اسلایدرهای زیبایی داشته باشید بدون این که نیاز به کدنویسی های سخت و طولانی داشته باشید. از ویژگی های این افزونه می توان به responsive ( قابل نمایش در تمام دستگاه ها ) بودن، قابلیت قرار دادن اسلایدر در بین پست ها و برگه های سایت، نصب سریع و آسان و… اشاره کرد.

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۰۹
  • ۱۸۶ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی