هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

آموزش بازاریابی و فروش(قسمت اول)

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ق.ظ

یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه زیادی داشت مسئله ی بازاریابی و فروش می باشد به این معنی که زمانی که ما هر محصولی داشته باشیم و یا یک سایت خوب با بهترین طراحی و برنامه نویسی در اختیار داشته باشیم زمانی که ای محصولات و سایت ما مشتری نداشته باشد هیچ فایده ای ندارد داشتن حتی بهترین محصولات به این منظور در این مقاله به مسائل مربوط به بازار یابی و فروش و نحوه ی مذاکره می پردازیم.

تکنیک های فروش در بازاریابی به طور کامل در بخش زیر بررسی شده است

امروزه با تحولات گسترده و وسیعی که در جهان روی داده حال هوای تجارتم در این تحولات تغییرات زیادی کرده به طور یقین می توان گفت کشوری که نتواند در صحنه ی رقابت های بین المللی خود را وارد کند باعث می شود بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست خواهد داد.

مشتریان امروزه دیگر از فروشنده های پر ادعا و پرحرف که فقط به فکر منافع خود و فروششان هستند خوششان نمی آید فروشنده ی امروزی باید در تماس با مشتری بوده و نقش راهنما و مشاور او راداشته باشد.

تعریف کلی فروش:فروش یکی عامل های مهم و زیر مجموعه بازاریابی می باشد به طور کلی می توان بیان کرد فروش یکی از انتهایی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله می باشد و همینطور عامل شروع یک رابطه بلند مدت می باشند.

معمولا فرایند فروش عملیات مختلفی دارد این عملیات شامل:

  • جستجو کردن و یافتن مشتری
  • تماس با مشتری
  • نمایش
  • حل مشکل
  • رفع و رسیدگی به اعتراضات
  • قرارداد بستن
  • پیگیری های پس از فروش

هر مرحله در هرکشور اهمیتی متفاوت دارد.

نمایندگانی که در فروش با تجربه هستند می دانند که حضور در بازار یکی از تکنیک های لازم برای بهره وری از سفارشات می باشد.در آمریکا این حضور به معنای حضور جدی می باشد در برخی از کشورها حضور به معنای داشتن صبر و تحمل در بازار می باشد یعنی ماه ها و سال ها صبر کنند تا سرمایه گذاری آن ها به نتیجه برسد به عنوان مثال شرکتی که میخواد با ژاپن وارد بحث شود برای مذاکراتی که 3 الی 10 سال امکان دارد طول بکشد باید آمادگی لازم را داشته باشند.

فروش سنتی:در فروش سنتی فروشنده به طور مستقیم و حضوری با مشتریان در ارتباط می باشد و به دلیل دانش کم هم می باشد این نوع فروش و تصور فروشنده از این نوع فروش چابلوسی و فریب و…می باشد که فقط هدف دارد به هر نحوی محصول خود را بفروشد در حال حاضر بازارهای جدید تفاوت زیادی با بازارهای گذشته کرده است.

قانون 80/20 یافتن مشتری

طبق این قانون 80 درصد از محصولات شما را 20 درصداز مشتریان شما خریداری می کند یعنی 20 درصد از مشتریان شما 80 درصد از درآمدتان را تامین می کند پس می توان بهاین نتیجه رسید برای مشتریان باید بیشتر وقت گذاشت وبه  مشتریان قدیمی زنگ زد این کار بسیار آسان و راحت می باشدولی همیشه باید به فکر یافتن مشتریان جدید باشیم.

کار فروش دارای 3 مرحله می باشد که شامل:پیدا کدرن مشتری،توضیح دادن که چرا خرید نمودن از شما بهترین خرید می باشد و در آخر نهایی سازی فروش می باشد.به طور میانگین می بایست 80 درصد از وقت را برای پیدا کردن مشتری گذاشت و 20 درصد از وقت مانده را برای نهایی سازی فروش قرار داد.

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۰۶
  • ۱۴۴ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی