هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

عکاسی صنعتی

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۴۶ ق.ظ

امروزه رقابت شدید و نزدیک بین سازمانها یا شرکتها با یکدیگر عامل مهمی برای تبلیغات شده اند و تبلیغات خوب و تاثیرگذار در گرو عکاسی صنعتی با کیفیت و تخصصی است. عکاسی در زمینه فعالیت شرکتها ، سازمانها ، نحوه تولید محصولات جزء عکاسی صنعتی محسوب میشود.

عکاسی صنعتی به عنوان یک عنصر اساسی و موثر بر مخاطب یا متقاضیان عمل می کند و حیطه کاری بسیار گسترده ای دارد زیرا ممکن است محصولات شرکت یا سازمان به اقصی نقاط کشور یا جهان صادر شود به همین سبب عکاسی صنعتی یکی از مهم ترین ابزارات تبلیغاتی از محصولات یا نحوه تولید محصولات در شرکت ها است. در این مقاله به عکاسی صنعتی و پیرامون آن می پردازیم :

عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسی صنعتی یکی از زیرمجموعههای عکاسی میباشد که در دنیای تجارت و کسب و کار امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. عکاسی صنعتی وظیفه دارد که ویژگیهای یک محصول را دقیق ، جامع و با کیفیت نمایش دهد و باید نمای کاملی از کالا را برای مخاطب به نمایش بگذارد. برای تاثیرگذاری بیشترعکسهای صنعتی بر مخاطب میتوان از دکور یا چیدمانهای ساده در عین حال منطبق با نوع کالاهایی که سوژه عکاسی هستند استفاده کرد تا کمی از خشک بودن فضای عکاسی صنعتی کاسته شود. باید توجه ویژهای به این موضوع داشته باشیم که با کمی اغراق ، تاکید و تباین بیش از حد در دکور ، دکور طراحی شده بر سوژه غلبه کرده و خود را بیشتر در عکس نمایان میکند. این به نوع طراحی دکور برمیگردد که دکورعلاوه بر اینکه جذابیت کالا را بالا ببرد در حاشیه هم قرار داشته باشد.

 

عکاسی صنعتی

جذابیتهای عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی یکی از جذاب ترین شاخههای عکاسی میباشد به شرط آنکه عکاس نظرات سفارش دهنده را به خوبی بتواند در قاب عکس بیاورد و تقریبا در هیچ یک از شاخه های عکاسی به اندازه عکاسی صنعتی نظرات مشتریان یا سفارش دهندهها در رأس کار قرار داده نمیشود. عکاس با آنالیز کردن نظرات کارفرما در عین حال با به کارگیری دانش عکاسی خود و در نظرگرفتن تمام ویژگیهای محصول میتواند عکسی بگیرد که ناشی از تفکرات کارشناسانه خود و هوشمندانه سفارش دهنده باشد و در عین حال جذاب ، گیرا ، پر مخاطب و با کیفیت هم باشد.

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۰۴
  • ۱۳۵ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی