هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

ویژگی ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ق.ظ
جایی که زیبایی ظاهری یک ساختمان مد نظر باشد، انتخاب ما ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی می باشد. در مقالات قبلی درباره ساندویچ پانل دیواری صحبت کردیم (مقاله ساندویچ پانل دیواری) همچنین نوع و ویژگی هر یک از آن ها را نیز شرح دادیم. شرکت صنعت پوشش که ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به ساندویچ پانل ها می باشد می تواند پروژه های مهم شما را که مربوط به زیبا سازی یک منطقه از طریق بناهایش می باشد را برای شما مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت انجام می دهد.
ویژگی ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی
پانل دیواری پیچ مخفی/Hidden screw wall panel
ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل های دیواری بیشتر مناسب پوشش دیواره های سوله، کارگاه، کارخانجات و آزمایشگاه ها و… می باشد. این نوع از ساندویچ پانل ها با ضخامت ۴-۶cm مناسب دیوارهای مرتفع سوله و پارتیشن بندی های داخلی ساختمان ها می باشد. ساختار این نوع ساندویچ پانل ها به این صورت است که دارای دو رو ورق از جنس گالوانیزه و آلوزینگ می باشند. گاهاً دیده شده که در ساختار ساندویچ پانل دیواری از یک رو ورق آلوزینگ هم استفاده شده است. ترتیب قرار گیری این لایه ها به این صورت است که یک رو ورق آلوزینگ در بیرون و یک رو ورق گالوانیزه از درون آن را پوشش می دهد.

ایجاد شیار بر روی این پنل ها میزان استحکام آن ها را افزایش می دهد در نتیجه در برابر انواع فشارها نظیر نیروی ایجاد شده در برابر زلزله را تا حدود زیادی تحمل کرده و مانع افزایش میزان خسارت و خرابی ساختمان ها و سازه ها می شوند.

ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۱۸
  • ۱۱۲ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی