هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

ایده هایی برای دکوراسیون داخلی پاسیو

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ق.ظ
پاسیو یا حیاط خلوت همان فضای نورگیر موجود در منازل ما است. همیشه داشتن یک گلخانه کوچک در منزل ما باعث شادابی روحیه ما نیز می شود. گیاهان انرژی منفی را دریافت کرده و باعث تولید و انتشار انرژی مثبت می شود علاوه بر جریان انرژی مناسب در فضای خانه، می توان به تولید اکسیژن تازه هم اشاره کرد.
به نظر من وجود همچین فضاهایی نشاط آور در این بحبوحه و شلوغی اطرافمان و آلودگی هوا، هر چند در ابعاد کوچک در منزلمان ضروری است. همین فضای کوچک می تواند ما را به سمت جریان مثبت زندگی سوق دهد.
ایده هایی برای دکوراسیون داخلی پاسیو

ایده های زیادی برای ساخت و تزئین یک پاسیو جذاب در منزل وجود دارد که درساالبرز چوب تعدادی از این تزئینات مناسب را در اختیارتان قرار می دهد هرچند که در طراحی دکوراسیون داخلی پاسیو هم ذوق هنری شما دخیل است.

مرحله اول انتخاب مکان مورد نظر می باشد البته این مکان بهتر است که ویژگی هایی لازم برای رویش یک گیاه را دارا باشد. بعد از اینکه مکان و گیاهان مورد نظرتان را انتخاب کردید به سراغ تزئین و طراحی گلخانه کوچک خود بروید.
استفاده از پنل های چوبی برای پوشش دیوارها

پنل چوبی در پاسیو

همیشه ترکیب چوب و گیاه، رنگ سبز و قهوه ای، ترکیب جذابی بوده است. این ترکیب رنگی حس طروات و شادابی داشته و گویی منتشر کننده انرژی مثبت در فضا می باشد.
پنل های چوبی انواع و اقسام مختلفی دارد که بنا به سلیقه خودتان می توانید هر کدام را که دوست دارید استفاده کنید و اولین زیبایی را به محوطه خود ببخشید. پنل های چوبی را می توانید به گونه های متفاوت هم استفاده کنید، بعضی از این پنل ها فقط به منظور پایه گلدان استفاده می شود و آن را به دیوارها متصل می کنند. اما برخی هم برای پوشش کامل دیوارها از پنل های چوبی استفاده می کنند. من دوست دارم که از این پنل ها بعنوان دیوار پوش استفاده کنم.
حتما بخوانید: تقارن در دکوراسیون داخلی
استفاده از فنس

برای پوشش دیوار گلخانه خود می توانید از فنس هم استفاده کنید. بعد از نصب فنس می توانید گل هایی که بحالت پیچکی و آویزان هستند را به این فنس ها متصل کنید. این ایده هم، ایده ای جذاب است دیواری سرسبز با اینکار خواهید داشت. مثل آنچه که در بیرون می بینید.
ساخت گلدان زیبا و ارزان قیمت

گلدان پلاستیکی پاسیو

برای این قسمت ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. مثلاً شما می توانید برای کاهش هزینه ها و نشان دادن ذوق هنری خود از وسایل دور ریختنی استفاده کنید. یکی از این پیشنهادات می تواند استفاده از بطری های پلاستیکی دور ریز باشد. بجای دور ریختن این بطری ها و ایجاد نوعی آلودگی برای محیط زیست، این بطری ها را به گونه های مختلف برش داده و بعد از رنگ آمیزی بعنوان گلدان برای گیاهان کوچکتان استفاده کنید. می توان تعدادی از این بطری ها را آماده کرد و در قسمتی از گلخانه به دیوار آویزان نمود و گل هایی را داخل آن ها کاشت، ایده ای واقعاً جذاب خواهد بود. دومین پیشنهاد استفاده از گلدان های ساده و ارزان برای گل های بزرگتر و درختچه مانند است. شما با انتخاب این گلدان ها اقتصادی تر عمل می کنید. از سنگ های کوچک استفاده کنید. سنگ هایی با ابعاد و اشکال مختلف را به گلدانتان بچسبانید و سپس شروع به نقاشی این سنگ ها نمایید، باور کنید که فوق العاده می شود.

ادامه مطلب
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی