هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

تگ ها در وب سایت چه کمکی به سئو می کنند؟

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ
اگر احتمالاً نمی دانید که تگ چه می باشد در گام نخست ذهیتی راجع به آن توسط تیم سئو در کرج به شما می دهیم. اصولاً همه ما با واژه ای به نام هشتگ در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی آشنا شده ایم و از آن حتی استفاده می کنیم. برای استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی اینستا گرام، تلگرام، تویتر و … از علامت # یا شارپ استفاده می شود. هرگاه که کلید های ترکیبی shift+3 را در کیبور زده و کلمه ای را بعد آن قرار می دهید در واقع هشتگ ایجاد کرده اید در شبکه های اجتماعی و پیام رسان نظیر اینستاگرام هشتگ ها برای دسته بندی موضوعی مطالب استفاده می شود که رویکردها و کاربردهای مختلفی دارند.
برای جمع آوری اطلاعات بیشتر می توانید مطالب زیر را در گوگل جستجو کنید:

استراتژی هشتگ در شبکه های اجتماعی
چگونه هشتگ می گذاریم؟
چه هشتگ هایی را انتخاب نمائیم؟
چگونه هشتگ های پر کاربرد را پیدا کنیم؟
با استفاده از چه هشتگ هایی در حوزه کاری خود مخاطبان بیشتری جذب کنیم؟ یا بیشتر دیده شویم؟

تگ ها در وب سایت چه کمکی به سئو می کنند؟
tag in website/تگ در وب سایت
تگ ها چه بودند؟

همین هشتگ هایی که در شبکه های اجتماعی برای دسته بندی مطالب، عکس یا مقاله دیده می شوند در واقع همان تگ های وب سایت هستند که به شبکه های اجتماعی و پیام رسان وارد شده اند برای توضیح جامع درباره تگ یا برچسب به سایت ویکی پدیا مراجعه کنید.
تگ ها در وب سایت ها چگونه بوجود آمدند؟

تگ ها در وب سایت ها در ابتدا با این نیاز بوجود آمدند که وقتی وب سایتی را راه اندازی می کردید، شما می توانستید با ایجاد منوهایی حداکثر تا 40 عدد مطلب گذاری نمائید که تعداد منوها محدود هستند و تعداد مطالب روزانه در حال افزایش که این تعداد کم منو پاسخگو نبودند.

طبق این نیاز راهکاری ارائه شد و در وب سایت ها امکانی را قرار دادند، شما می توانستید در یک بخشی زیر یک پست، موضوعات مربوط به آن پست، مطلب یا Article را با استفاده از یک علامت شارپ (#) تگ کنید. سپس cms آن را مدیریت می کرد که می توانست با کلیک بر روی یک تگ، تمام موضوعات مربوط به آن پست را که در سایت است را به مخاطب نمایش دهد.
به این صورت که ما سایتی داریم که تعداد منوهای آن حداکثر 20 عدد بود ولی تعداد مطالبی که داشتیم بالای 35 موضوع یا مطلب بود اما می خواستیم که پست هایی که دارای موضوعات یکسانی هستند به طور مرتب پشت سر هم قرار بگیرند، اینگونه که اگر کسی مطلب را مشاهده کرد بتواند مطلب قبلی مربوط به این پست را هم ببیند. اگر بر روی این تگ ها کلیک می کردند می توانستند تمامی مطالب مربوط به آن موضوع را مشاهده نمایند.

ادامه مطلب
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی